حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

منا

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۸ ب.ظ

یه دوستی داشتم اسمش منا بود ...

منا نصراللهی!

یه دختر چادری با لبخند همیشگی و محبت بی دریغش ...

7 سال پیش بود!

برام تو دفتر خاطراتم نوشته بود " میگویند شیشه ها حساس ندارند اما وقتی روی شیشه نوشتم یا حسین آرام گریست "

دلم براش خیلی تنگ شده ، خیلی وقتا دلم هواشو میکنه ....

خدایا من دلم خیلی تنگ میشه

میدونی چه قدر دلم برات تنگ شده ؟!

خدایا میبینی تهی ام از هر چیزی .... فقط تورو دارم !

خدایا کاش همه ی ماه هات ماه رمضون بودن .... تو این ماه من خیلی عوض شدم، لطف تو بود !

خدایا شکرت ... خدایا شکرت ...

خیلی دوستت دارم :)

عشق

۹۲/۰۵/۱۳ موافقین ۳ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۲)

۱۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۶ رمضووووون جونتتتتتتتت
گییییییییییییییییی نخور 
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۲ آشنای غریب
مرسی از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی