حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

نترس،پرواز کن اسمان بی انتهاست ....

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

دیشب که داشتم تست ترجمه میزدم از بعضی جمله هاش خیلی خوشم اومد!

میذارم اینجا تو گنجینه ی دلم!

قبلـ نوشتـ : باید مفید باشم، باید به حرف هام عامل باشم، اصلا اول باید تشنه ی عمل به دستورات خدا باشی بعدش بری دنبال علم!

البته عمل بهشون سخته که هر کسی دووم نمیاره، میخوام مثل آب باشم محکم و صبور، بی صدا آروم و آروم میرم جلو و پرواز میکنم ...

میخوام اون قدر برم بالا که از دید دنیا کوچیک بشم و دنیا رو قشنگ قشنگ ببینم ... خستم از دنیا و افکاری که درباره من داره، اگه در نظرش کوچیک

بشم دیگه هیچ نظری درباره من نمیده .... آره من فقط میخوام خدا درباره من نظر بده!

بریم ادامه مطلب!

" من یعمل لغیر الله یرد الله امره ال من عمل له"

هر کس برای غیر خدا کار کند، خداوند امور اورا به همان کسی که برای او کار کرده بر میگرداند.


"انَّ المواهب الدنیا و نعماتها تعد فی نظرة القرآن رزقا للانسان وسیلة للتکامل"

از منظر قرآن مواهب و نعمتهای دنیا رزقی بای انسان و وسیله ای برای تکاملش شمرده میشود.


"لا تسمح الّا للافکار الرائعة ان توثّر علی قلبک حتی تحلو حیاتک"

فقط به افکار تازه اجازه بده که در قلبت تاثیر کند تا زندگیت شیرین شود.


"عندما تروح عند والدیک و هما قد عانَیا جور الزمانابذل لهما حبَّک"

وقتی نزد پدر و مادرت که از ظلم زمانه رنج کشیده اند میروی، محبتت را نثارشان کن!


" لا تقبل الرای الذی لا تدرک عمقه"

اندیشه ای را کهعمقش را درک نمیکنی قبول نکن!   ؟؟؟؟؟


"علینا ان لا نغفل عن ثقافتنا الغنیة فی تربیة اطفالنا"

ما در تربیت فرزندانمان نباید از فرهنگ غنی خویش غفلت بورزیم!

(این روزا پدرا و مادرا فرزند رو تربیت نمیکنن در واقع فقط پولی برای خوراک ، پولی برای خریدن ابزار تکنولوژی ، پولی برای مدرسه ی آخرین

سیستم(!) پولی برای ماشین و در آخر هم جایی برای خوابیدن لای پر قو برای بچه ها محیا میکنن تا ماشالله هزار ماشالله بچه قد بکشه و وقتی

قد کشید و شد دختر خانم و پسر آقابگه  :" خب به دنیا نمی آوردین منو دیگه ه ه ه !!!)


"علمتُ انَّ الحقَّ فی الاغلب فیما نکذِّبه"

پی بردم که حق غالبا در چیزی ست که آن را انکار میکنیم.

۹۲/۰۵/۲۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۲)

اون طوری بیشتر حال میده فاطمه!!
پاسخ:
حتما یه انتقا در همین باب به صاحب این سایت میکنم! نگران نباش زینب جان!
به قول مهدیه : خخخخخخخخ

جدن جملات جالبی بودن!

آفرین فاطمه

چقد خوبه که تست ترجمه هم میزنی!!![نیشخند]

فاطمه اینجا نیشخند نداره؟!

حیف واقعن!


پاسخ:
واقعا حیــف!
شما همینطوری هم نیشخند بذاری میفهمیم دیگه! [نیشخند]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی