حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

خدایا ...

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۶ ب.ظ

خدا جونم دلم برات خیلی تنگ شده

خیلـــــــی!

خدایا دیگه نمیتونم تحملش کنم ، خیلی سخته دیـــــگه نمیتونم ! :(((

خدایــــــــــــــــــــــــــــا!


خیلی سخته جلو خودمو بگیــــــــــــــــــــرم

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

بعضی وقتا دلم میخواد برم پشت بوم و فقط گریه کنــــــــــــــــم! گریه کنم بدون اینکه کسی بیاد بپرسه چته آخه ؟؟؟؟


دستانم را بگیر ...

۹۲/۰۵/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۲)

سلاممممم

عزیزمممم نبینم حالت خوب نباشهههه؟؟

توکه همیشه خوبی مگه نه؟

اینم از دستت در رفت

مگه نه؟؟؟

پاسخ:
سلام آبجی
همیشه حالم خوبـــــه ولی این یه مورد واقعا سخته تحمل کردنش ... هر روز خدا باهاش درگیرم .... یعنی با انجام این عادت نادرستم باعث میشه روزم خدایی نباشه ... آبجی برام خیلی دعا کن ... هم به خاطر کنکورم هم به خاطر این ماجرا !
چقد می فهممت فاطمه
مخصوصن اون قسمت پشت بوم
خدایا
حال فاطمه رو خوب کن
الهی امین
پاسخ:
سلام زینب جونم
زینب دلم برات خیلی تنگ شده :(
ممنونم زینب!
ممنونم دعا میکنی ...
بازم دعا کن! خیلی نیاز دارم به کمک خدا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی