حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

فردا صبح

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۴ ب.ظ

فردا حسابانِ قلم چی از مثلاثاته ....

من نمیـــــــــــــــــــخوام آزمون بـــــــدم از حسابان جز حد هیچی نخونـــــــــدم مامــــــــــــــــــان !


  من وقتی برنامه ی قلم چی رو شب قبل روز جمعه(روز امتحان دیدم!)



خخخخخ



فیزیک نصفشو خوندم ... تست نزدم

با شیمیم که دشمنم کلا قهرم باهاش هیچ از رفتارا و استثنا هاش خوشم نمیاد

حسابان فرت!

گسسته الحمدلله نمیره تو مغزم

دینی فرت

عربیم خوبه خدارو شکر

زبان فرت

زینب تو امتحان میدی ؟!


۹۲/۰۵/۳۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۴)

منم دعا میکنم
پاسخ:
خیلی ممنونم! :)
سلام علیکم
تو هم دعا کن فاطمه :*
پاسخ:
چشم :*
فاطمه ببخشید اینترنت ندارم تا 2شنبه
واسه همین دیر دیر میام
فاطمه منم هیــــــــــــــــچ نمی رسونم بخونم
البته تلاش خاصی هم نمی کنما![نیشخند]
من دادم
ولی گند!!
مثله همیشه
مثلثاتش راحت بود, ولی من خوب نخونده بودم
فاطمه
چی کار کنیم با این اوضاع؟!
پاسخ:
اول سلام!
خواهش میکنم خدا ببخشه
نمیدونــــــم دقیقا چه خاکی بر سرمون باید بریزیم ولی ان شاءالله که خدا کمک کند!
دعا یادت نره :*

فاطمه از تو بعیـــــــــــــــــــــــــده!!!!!!!

حالا چطور دادی؟

پاسخ:
آبجی وقت نمیکنم جون خودم!!! هم پایه میخونم هم پیش سوم رو وقت نمیکنم تست بزنم! :(
ندادم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی