حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

اصلا حالم خوش نیس

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۵۸ ب.ظ

اصلا حس خوبی نیست ...

نه از لحاظ جسمی خوبم نه از لحاظ آرامشی! والله

دیفرانسیل ==> 91% وضعیت : سفید

ادبیات ==> 68% ==> وضعیت :قرمز

اصلا خوب نیست!

خدایا به دادم برس!

طبق هر روز ساعت خوابم 5 دقیقه کم میشه انشاءلله خدا بخواد ساعت خواب روزانه م رو برسونم به 5 ساعت تا نه نمازام قضا شه و نه فعالیت روزانه م رو از دست بدم!  طبق دستور مادرم هم از کیک و شیر هم به هیچ عنوان خبری نیست!!(فکر کنم آخر امسال من یه زاهد ریاضت کشیده ی فلک دیده شم !! دعا بفرمایید!)

انسان هم میتواند دایره باشد، هم میتواند خط راست باشد ...

انتخاب با خودت است (ای بنده خدا!) ....

میتوانی تا ابد دور خودت بچرخی یا این که تا & (بی نهایت ایستاده!) ادامه دهی ...

ای بنده خدا!

افکار منفی ترمز موفقیت هستند ... هی ترمز نکش جون مادرت !! با کله میری تو شیشه !!

در ضمن بدان که بهترین برنامه ریزی، برنامه ریزی برای حال است ...

حالا برو حالشو ببر!!

به قول زینب " هی ی ی ی ی ی ی ی خدا"

قلب صبورم، تسلیت! تقصیر خودت بود میخواستی با احساس نباشی ... 

تقصیر خودت بود که دل به ماسوا دادی ... ولی عیبی ندارد میخواهم تو را بدهم دست صاحبت! کسی که زبان عشق را میفهمد ...

زبان عشق، نه زبان هوس!

تسلیت


۹۲/۰۶/۰۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۶)

سلام

مهم تلاش است و دیگر هیچ

قال مولا علی ع  کسی که بر گذشته افسوس نخورد و دل به آینده نبندد همه جوانب ذهد را رعایت کرده

از تو حرکت از خدا برکت

ما موظف به تکلیفیم به نتیجه کاری نداریم

نتیجه هر چه شد خدا را شکر

همیشه فکر کن  خدا می تونست تو را یک بنده خنگ و فلج و کرو لال خلق کند ونکرد

هنوز هم خدایی نکرده می تواند با همه تلاشیکه می کنی روز کنکور مریضت کند به کنکور نرسی

هنوز هم می توانی به هزار بیماری که مسیر زندگی ات را منفجر کندمبتلا شوی

پس کسی ازآینده خبر ندارد

فقط می دانم آینده برای صاحبان خرد بسیار شیرین همراه با دردهای شدید است

نه به شیرینیش دل ببند نه  از درد هایش شکایت کن

تو مسافری فقط پا روی گاز فقط برو

فرمان را بدست خدا بسپار تا بهترین مسیر را برایت انتخاب کند

اگر دیدی بردتت توی خاکی شک نکن بدان خدا میان بر ها را خوب می داند

موفق هستی و خواهی بود چون با خدایی

 

 

 

 

 

هیچی همین جوری پرسیدم ........

پاسخ:
باشه ...

سلام عزیزم

حق باتویه

کارخوبی میکنی که دلتنگیاتو مینویسی

من تسلیممممم

هرچی دلت میخواد بنویس ولی خب چیکارکنم دلم نمیخواد غمگین ودلتنگ ببینمت

سریه فرصت باهام باید صحبت کنیم

خیلی متوجه منظورت نشدم عزیزم:-(

مکه میشی تو رو دوست نداشت خانوووم

من یکی که خیلی میخوامت

بوس

پاسخ:
سلام علیکم
بــــله!
ممنونم آبجی ولی نمیشه که آدم همیشه خوشحال باشه ... گاهی باید به خاطر خبط های زندگیت چشمت تر بشه ... چشمی که تر نباشه که چشم نیست!
حتمــــــــا ... من که خیلی دلم میخواد باهت حرف بزنم :)
کدوم منظورم ؟!
عاشقتتتتتتم :*
بعد هم کنکورى آیا؟
به سلامتى. خیلى هم خوب.
یکى از دوستان پارسال کنکور داد و یه سال قبل کنکورش باهاش آشنا شده بودم، مهر که بیاد سال دوم دانشگاهشه...
زمان سریع میگذره. خوبه که حواس تون هست.
موفق باشید انشاءالله.
پاسخ:
چه جالب!
بله زمان خیلی خیلی سریع میگذره ...
گاهی از خدا میخوام طول شبانه روز بشه 25 ساعت! :D
خیلی ممنونم
ان شاءالله ...
الا بذکر الله تطمئن القلوب... انشاءالله...
انشاءالله که نظر کنن و تن و جان آرام یابد...
پاسخ:
ان شاءالله ...

فاطمههه جونممم

بازم که شروع کردی تو دختر

حالم خوب نیس چیه

باز چی شده اخه؟

درصد دیفرانسیلت که خیلی عالیه

دومی هم خیلی خوبه

انشالله بهتر هم میشم

تو ابجی کوچولوی تک رقمی منییییییی

 

راستی یه چیزی میخوام بگم:

ریشه همه نارضایتیها از درون خودمون و دلیلش خودمونه هرگز به دیگران ربطش ندهید...!

توضیح و تفسیر داره خودت راجبش فکرکن مطمئنم منظورمو گرفتی

پاسخ:
آبجی بعضی وقتا یکم دلم میگیره ... بنویسم راحت میشم! باور میکنی بعضی وقتا به خاطر شما میترسم  بیام دلتنگیامو بنویسم ؟!
همش دعوا میکنی خــــــب !
تک رقمی ؟! زهی خیال باطل! شاید زیر 500 باشم اما دیگه ...
میدونی چیه آبجی ؟! هنوز نتونستم قبول کنم " نمی­توانم کسی را وادار کنم که عاشق­شم باشد. همه کاری که می­توانم بکنم این است که اجازه دهم خودم دوست داشته باشم " برا همین بعضی وقتا یکم دلم میگیره ... یه جوری میشم اصن فک میکنم هیشکی دوسم نداره :S
ممنونم از نظرت! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی