حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

لبیک...

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶ ق.ظ
اللهم عجل لولیک الفرج...


حسین فریاد می زند: "هل من ناصر ینصرنی؟"

و من درحالی که نمازم قضا شده است می گویم:

لبیک یا حسین! لبیک...

حسین نگاه می کند لبخندی می زند و به سمت دشمن تاخت می کند...

و من باز می گویم: لبیک یا حسین!

حسین شمشیر می خورد من سر پدرم داد می زنم و می گویم:

لبیک یا حسین!

حسین سنگ می خورد، من در مجلس غیبت می گویم:

لبیک یا حسین! لبیک...

حسین از اسب به زمین می افتد عرش به لرزه در می آید و من در پس خنده های

مستانه ام فریاد میزنم: لبیک...

حسین رمق ندارد باز فریاد میزند: هل من ناصر ینصرنی؟

من به دوستم دروغ میگویم و باز فریاد می زنم: لبیک...

حسین سینه اش سنگین شده است، کسی روی سینه است، حسین به من

نگاه می کند می گوید: تنهایم

یاریم کن...من گناه می کنم و باز فریاد می زنم: لبیک...

خورشید غروب کرده است...

من لبخندی می زنم و می گویم:

اللهم عجل لولیک الفرج...

حسین به مهدی نگاه می کند و می گوید:

"مهدی من کسی را نداشتم که بگوید سرباز توئم، اگر کسی نبود یاریم کند،

ادعا کننده ای هم نبود...

تو از من مظلوم تری..."

به چشمان مهدی خیره می شوم و می گویم:

"دوستت دارم تنهایت نمی گذارم..."

مهدی به محراب می رود و برای گناهان من طلب مغفرت می کند...

مهدی تنهاست...

کربلایی دیگر در راه است...


+ متن متعلق به من نیست!

۹۲/۰۶/۱۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۵)

۱۸ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۰ کیم فائه(عاشق کره)
متن هایی که نظر دادم قشنگ ترن! :)
پاسخ:
مرسی :*****
عجب وصف حالى ست بر ما... :(
پاسخ:
بله متاسفانه!...
راس میگی..
پاسخ:
زینب جان! من نمیگم!!!
ولی حقیقته ...
سلام فاطمه خانم بالاخره اسمتو هم فهمیدیم.خوبی؟وبت یه عیب داره نمیشه متنی رو داخل کامنت کپی کنی واسه همین گفتم بیای وبم جوابتو بخونی. آخه جواب طولانی بود باید همشو دوباره اینجا مینوشتم.اسم نویسنده آخر همون نوشته بودم فکرکنم حواست نبود. اتفاقاخیلی خوبه درمورد هر نوشته ایی سوال وجواب بشه .منم اطلاعات زیادی ندارم .یه مشت اطلاعات دست وپا شکسته...
اسم نویسنده این نوشته ها هم اوریانافالاچی هستش .اسم چندتا کتاباشو بهت میدم ولی نمیدونم این نوشته مربوط به کدوم کتابشه. شاید تو بتونی پیداش کنی.

پاسخ:
سلام علیکم! خدارو شکر خوبم! شما خوبی؟؟
اسمم رو هم فهمیدین ... :)
من یه چیزایی درباره این نویسنده خوندم ... گرایش سیاسی: راست! سکولار، بیش از حد آزاد، وفکر میکنم حتی حق فکر کردنو از خودش گرفته ...
هر چیزی بیش از حدش خوب نیست ... گاهی این افراط ها( و حتی تفریط ها!) باعث میشه از اصل موضوع خارج شیم و به چیز هایی که نباید ذهنمون رو مشغول کنیم!!! با عرض معذرت خدمت خانوم اوریانا فالاچی من این جمله رو نمیتونم قبول کنم!
بازم ممنون از تو دوست خوبم :)
میرم این کتابارو هم میخونم!
هدف از قیام امام حسین خیلی مهمه و مهمتر ، امام عصره که خیلی تنهاست
پاسخ:
بله!
حرفی که همه گفته اند ...
تنها تر از تنهایی که ما فکر میکنیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی