حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

من مریضم

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷ ب.ظ

یا ستار...

من مریضم ... آری مریض!

عادتی را که بعد از 6 ماه نتوانستم ترک کنم به خاطر عشقم ... یعنی مریضم ...

درمان دارد اما تحمل درمانش به اندازه تمام سختی های عالم درد دارد ... خدایا!

من عاشقم آری عاشق! اما عاشقی کشکی!

عاشقی که حاضر به ترک عادتی برای معشوقش نیست ....

من درد دارم ... مریضم ... مریض!

خدایا به خاطر این دلم مرا ببخش ... معذرت میخواهم ازت!

به کسی جز تو تضرع نمیکنم از کسی جز تو طلب بخشش نمیکنم ... اگر هم از کسی معذرت خواستم برای توست!

خدایا سزاوار بخشش نیستم ... اما تو بزرگتر از آنی که از حقیری مثل من نگذری!


۹۲/۰۶/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۳)

اهان رمز دار نیستتت

فکر کردم رمز داره!!!

پاسخ:
قبلا رمز داشت، برا اینکه موجبات نگرانی دوستان نشه برش داشتم!
آآآآآآآآآآآبجی ی ی ی ی ی ی چیزی نیست آخه اصن ... اصن تقصیر من بودش این اسمو براش گذاشتم!!!

سلام عزیزم

خوبی؟؟؟؟؟

من از سفر برگشتم

دلم تنگ شده برات

چی شده؟؟ رمز رو بفرست مهندس

پاسخ:
سلام علیکم سنا خانوم! حال شما ؟؟
خوش گذشت ان شالله ؟؟
من خوبم ممنون!
آبجی نگران نشو بابا چیی نیست، فقط دلم میخواست بین من و خداا باشه تا خالص تر شه برا همینم رمز گذاشتم ...
وگرنه نمیذاشتم :( معذرت میخوام نگران کردم!
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۷ فدایی گل زهرا
سلام دوست عزیز در تمام وبها لینک شدید
پاسخ:
سلام، ممنونم! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی