حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

اشک های بی اختیار

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۹ ب.ظ

بهش گفتم : صبح حتما حتما بیدارم کنیااااا

صبح پا شدم دیدم موذن مسجد نزدیک خونه مون میگه : حی علی الصلاة حلی علی الفلاح ....

پاشدم از سر جام ....

گریه م گرفت! بدون اینکه بخوام اشکام سرازیر شد!

آخه دو سه باری برا نماز بیدار شده بودم ازش خواستم که هر صبح یکی بیاد و تکونم بده تا بیدار شم ...

صبح که پاشدم دیدم داره صدام میکنه کلی ذوق کردم ...

خدایا میخوام بگم خیلی خیلی دوست دارم ....

غلام در خونه تم ...


۹۲/۰۷/۱۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۴)

سهراب میگه:دچارینی عاشق،وفکرکن که چه تنهاست اگرکه ماهی کوچک دچارآبی دریای بی کران باشد.چه فکرنازک غمناکی!
پاسخ:
سلام بهاره، خوبی؟؟
خیلی قشنگ بود!
ممنونم سر زدی دوست خوبم! :)

سلام عززیزم

خوبی؟

دلم برات تنگ شده

چرا سراغی از ابجی نمیگیری دیگه

خوش میگذره؟

همه جی رو به راهه؟

این حالتا حسادت داره هااا

برای ما نگووو دلمون میخواااااد

منم که حسووووود

پاسخ:
سلام آبحی! ممنونم شما خوبی ؟
شرمده واقعا یکم حالم خشو نیست میام یه چیز ناراحت کننده مینویسم هم شما ناراحت میشی هم خودم!
:)
عزیزم لینک شدی.
پاسخ:
ممنونم، شما هم لینک شدی! :)
سلام وبلاگتون بسیار زیباست ممنون که از وبم دیدن کردید..این پستتون خیلی لطیف وآرامش بخشه
پاسخ:
ممنونم! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی