حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

روز حسرت

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۸ ب.ظ

بی هیچ مقدمه ... بی هیچ حرفی ... ناچار از درد ... دردی که فقط با خ.دش درد میاره ...

دردی که ترس از بیهودگی عمرم رو بهم گوشزد میکنه ...

خدایا شرمندتم!

دیشب تو بحبوحه ی  عروسی دختر عموم تو تهران به عموم گفتم عمو خیلی دلم میخواست باهاتون حرف بزنم گفت خب باشه من میشینم اینجا تو حرف بزن نشستیم بیرون گفتم سوالام یادم نمیان شما یه چیزی بگین. گفت : هر که در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند ...

خدایا شرمندتم! 

چه قدر دلم میخواست نور باشم و روشن کنم برای بنده هات راه رو ...

اما حالا میبینم نور که هیچ حتی از نور هم دور هستم ... مثل اینکه گاهی خوم میخوام یا میخواد که از نور دور باشم تا ....

منی که با خوندن دو رکعت نمازی که وسط عروسی میخونم و سرخوش از اینکه بندگی کردم و شنیدن اون حرف از عموم .... میفهمم خیلی کوچیکم! کوچیکم ...

بی هیچ حرفی با این همه شرمندگی خدایا شرمندتم!

همین که ت. از دلم آگاهی کافیه برام!







۹۲/۰۷/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۳)

سلام عزیزم من به روزم خوشحال میشم بیای...[گل]
پاسخ:
سلام از ماست ازاده جان!چشم حتما سز میزنم هر وقت لپ تاپم درست شد !! :D
سلام عزیزم منم این جمله روبارها شنیدم ....اما یاداین عبارت" ومن یتوکل علی الله فهوحسبه "و یا "إن مع العسر یسرا"و الا بذکرالله تطمئن القلوب"آرومم میکنه بارها گله کردم به خاطر مشکلات اماعذرخواهی کردم مابنده ها انگارعادتمونه همش گله کنیم...امایادمهربونی ورحمت خداکه میفتم خودموسرزنش میکنم وازخدای مهربانم عذرخواهی میکنم...خیلی خوب بود
پاسخ:
سلام از ماست!
بله درسته البته من هم نگفتم که در دوران سختی به سر میبرم ...
گاهی دیدن زندگ خیلیا باعث میشه به یه درکی برسم که " چه قدر ضعیفم!"
به خاطر این درکم این پست رو نوشتم!
باز هم ممنون از حرفایی که زدی!
تو عزیز دلمیییییییییی
پاسخ:
ممنونم آبجی گلم :**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی