حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

دل اگر خداشناسی ...

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۵۱ ب.ظ

پیامبر(اللهم صلی علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم) میگوید:اگر نمی ترسیدم که مردم دربارۀ تو آنچه بگویند که دربارۀحضرت عیسی بن مریم گفتند (اشاره به فرزند خدا دانستن عیسی)، آنقدر فضیلت تو را می گفتم که هر جا عبور نمایی، مردم خاک قدمت را بر دیده بگذارند.


 خود حضرت میگوید: من خود یکی از بندگان ضعیف خدا هستم، می خورم، می آشامم، می خوابم، توالد و تناسل دارم و اینها از صفت مخلوق است و شما باید از گمان خود دست بردارید والاّ شما را تأدیب می کنم.


ما که کلا چیزی نیستیم خدا کنه حداقل ارزش کسایی رو که انسان بودن رو پیاده کردن بدونیم ...


خدایا تو که هستی که همه عالم به سوی توست ؟


+ داشتم درباره علی اللهی میخوندم که این جملات رو دیدم و این یادم افتاد!


۹۲/۰۸/۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی