حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

چه قدر خوبه ...

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹ ب.ظ

بسم الله


چه قدر خوبه یه بابا داشته باشی که وقتی میاد خونه با وجود تمام خستگیش بازهم مهربون باشه


چه قدر خوبه یه بابا داشته باشی که بهت اندیشیدن رو یاد بده نه اندیشه رو!


چه قدر خوبه بابات بشه معلم زندگیت


چه قدر خوبه وقتی بابات نیست دلتنگش میشی ...


چه قدر خوبه یه مامان داشته باشی صبور


چه قدر خوبه یه مامان داشته باشی که از وقتی نطفه ت تو رحمش بسته میشه به فکر تربیتت باشه


و از همه مهم تر! چه قدر خوبه یه مامان داشته باشی چادری!


وقتی باهاش میری بیرون احساس امنیت کنی


با خیلی از مامانا رفتم بیرون اما هیچ کدومشون امنیتی رو که باید، به وجود نمیتونن بیارن!


خیلیاشون ارایش میکنن، خیلیاشون اصلا به فکر بچه شون نیستن ...


(حجاب مادر روی بچه خیلی تاثیر میذاره، اینو از خودم میگم!)


چه قدر خوبه یه مادر با نهایت عشق یه پدر با نهایت عشق!


وقتی پدر به مادر احترام بذاره و مادر هم به پدر، بچه هم نا خودآگاه عاشق مادر و پدر میشه!


بابایی دلم واسه ت به اندازه 7 تا تنگ شده!


من دیگه خسته شدم آخه ...


با خودم قهرم اصن!


* رفتم پیش خاله م امروز!

*خدایا مراقبش باش!!!


ناراحت

۹۲/۰۹/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۵)

خدا حفظشون کنه الهى و ما رو قدردان شون...
.
اون نکته راجع به مادر و اهمیتش برا پوشش هم راست میگى. لازمه که مادر یه دقت هایى داشته باشه، چون به هرحال، الگوبردارى اقلِ اتفاقى ئه که میافته. دختر و پسر هم نداره ها
پاسخ:
ایشالله

دقیقا!
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۱ آشنای غریب
پدر و مادرهای امروزی گذشته ی خوبی نداشتند یا حداقل اون چیزی که میخواستند نبودند ولی الان شرایطشون بهتر شده و تبدیل شدند به آدمایی که توی ذهنشون بوده .
نمیدونم شاید فقط فکر من اینجوری باشه ولی متاسفانه چیزی جز تجربه نیست
اونها امکانات محدود داشتند ولی الان همین امکانات جزئی ما را خیلی حساب میکنن
امام علی یه جایی یه حرف جالبی زده :
فرزندانتان را آنگونه که خود تربیت شده اید تربیت نکنید چون شما از نسلی دیگر و آنها مال نسل دیگر هستند

۲۷ آذر ۹۲ ، ۰۰:۰۴ علیرضا فلاح
سلام من دوست دارم وبلاگ های ما به هم پیوند بشه ممنونو میشم قبول کنید
http://shahid-fahmide.blog.ir
حلقه شهید فهمیده
دوست داشتی پیوند کن خبر بده ممنون

الهییییی

چه خوشگل گفتی و نوشتی اجی کوچولوی خودم که قدر زندگیشو هرروز بیشتر میفهمه و میدونم

عکسی که گذاشتی عالیه

شبیه خودته

بوس

 

۱۵ آذر ۹۲ ، ۱۵:۰۳ غریب آشنا
لینکتون کردم
خداقوت
التماس دعا
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی