حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

بیاموزم باید زندگی را!

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۰۴ ب.ظ

به نام او که مرا افرید از عدم و خودم دلیلش را نمیدانم و باید فعلا این بار ابهام را به دوش بکشم و تنهای تنها تا مقصد هستی برانم!


بعد از کنکور، باید شروع کنم زندگی یاد بگیرم!


یعنی این 18 سال زندگیم باد فنا بود و من هیچی بلد نیستم الآن!


18 ساله که تحت تاثیر جوهای فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و درسی و ... هستم و تصمیماتم بر همین اساس بوده!


حیف واقعا حیف!


باید تغییر کنم .... یاد بگیرم ..... زندگی کنم!


نمیدونم درسته یا نه ولی فعلا از جهت گیری های مذهبی به شدت دور شدم ==> خودم خواستم!


ذهن من هیچی نداره تو خودش، تمیزه تمیزه.


با دیدن و شنیدن یا حتی خوندن یه متن قبولش میکنم و برام میشه دغدغه ی ذهنی!


باید خالی شم از پر!


و ریاضی هم خیلی به عقلم کمک میکنه تا به جایی برسم که "دل=عقل" بشه ...


البته این حرف هم خودش یک نوع جوگیری و جهت گیربیه!


چه قدر از خودم بدم میاد ...


چه قدر بی خاصیتم ...


باید تغییر کنم، اینطوری نمیشه!


۹۲/۱۰/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۴)

خوبه باز شما الان بهش رسیدى. ما که اون موقع ها هم تعطیل بودیم...
.
راستى خوبى خانوم؟
یه مدت دورتر بودم، ولى خوشحالم که شما بودى و هستى :)
ان شاءالله موفق و مؤید باشى و حق پشت و پناه ت...
پاسخ:
 از حرفای مامانم بوداا ...

کجا بودی ؟ دلمون بسی تنگت حضورتون بود ;)
ممنونم و همچنین :*
عزیزمییییییی فاطمه جان..
پاسخ:
:*
دوست خوبم چرا....؟
البته بهت حق میدم این به حالت گذراست که قبل کنکور به آدم دست میده احساس خلأ...آدم احساس میکنه که تهی شده !!! این حرفو نزن چرا باید ازخودت بدت بیاد..تغییر کن سعی کن شخصیتتو یه شخصیت متعالی نزدیک کنی..الان فقط درستو بخون..
منم درست عین خودت بودم وقتی18 سالم بود،یه تمام چیزای مثبت گذشتت فکر کن سعی کن ازشون روحیه بگیری سعی کن احساساته خوبتو تقویت کنی،اگر ازدغدغت ضعف دینه خوب مطالع حلش میکنه عزیزم !پس سعی کن آرامش خودتو بهم نزنی به خودت پالس منفی ندی!دوست خوبم توبرای من مهمی آره مهمی چون دوستمی!مراقب افکارت باش وبه درست برس وهیچوقت ازفضل خداوندناامیدنشو..

پاسخ:
سلام عزیزم !
ممنونم که این حرفارو بهم زدی!

منم دوست دارم دوست خوبم... :)

چشم حتما اطاعت میشه! :)
سلام
شاید این تحقیقات بدردتان بخورد

http://pjkerman.blogfa.com/cat-32.aspx

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی