حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

حالی دگر دارد دلم ...

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰ ب.ظ

حس قطره ی بارانی را دارم که به سان سر درون نغمه های پـــــرندگان

و راز نهفته در شکفتن گلها که هر دو در بهار به غایتی میرسند بی پایان

شوق رسیدن به ریشــــه هارا دارم


ریشه هایی که ابدیت در آن ها سرود عاشقی میخواند

و تو محو ره نـــــور در عین نهانی پنـهان پنـهان میشوی

آنجا که لبخند همان ســـــخن است

و آنجـــا که عشــق تصنـــیف اسـت


چه بسا ریشه هایی که ابدیت در آنها می نالد و می خشکد و سکوت میکند

ریشه هایی که با گذران لحظه به لحظه عمیق تر و سخت ترو دردآورتر میشوند

و سرگـــــردان میکنند تــورا، مــــرا

در سرزمینی پر از ابهام و وهم ... !


۹۲/۱۰/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۶)

سنگین...
پاسخ:
چنان هم سنگین نیست نجوا جون ;)

سلام

همکار واسه تبادل لینک حاضرم...یه سری به من بزن...مطالبشم اگه دوست داشتی بخون

وعده ما:

http://sarbazeagha313.blogfa.com/

همکارتون:خادم الزهرا(س)

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۲:۴۱ آویزوووووووووووووووون
سلام فاطمه جوووووووووونم[قلب]
ممنون که به آویزووووون سر زدی
دوستت چ کار خوبی کرد ...خوشحالم با وبی آشنا شدم ک بوی خدا داره
اسم قشنگ وبت با احترام به لیست لینکام آویزووووووووووووووون شد
دوست داشتی ما رو هم آویزووووووووووووووون کن[نیشخند]
فدای خوبی هات...بووووووووووووس[بوسه]

بابا شاعر!!!!
عالی :)
پاسخ:
:*
ممنونم فاطمه جان .
قصد عوض کردن آدرس ندارم خودش خسته میشه بلاخره ،مهم شماها هستین که حتی شک نکردین این کامنتها کار من باشه .موفق باشی عزیز[لبخند]
پاسخ:
خواهش میکنم; هر طور راحتی! :)

ممنونم...
سلام دوست خوبم خوبید...؟
خیلی قشنگ بود ... :)
ممنونم
پاسخ:
ممنونم آزاده جان!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی