حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

تولدم

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۲۴ ب.ظ

+من عاشق کساییم که بی دعوت میان خونه بقیه!؛ )

+ از بی تی و بهاره جونم ممنونم!

خودم یادم نبود! هه


مامانم میگه فردا تولدته! (البته این فردا نه ها روز قبل تولدم گف!)


بعد خاله جان زنگ زد گف تشریف میاریم خونه تون!


منم نه که به فکر سلامتی مهمونام م به بابام گفتم کیک بدون خامه ی صبحانه خرید!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


اینم عکسش!


کیک تولدم ضامن سلامتی شما


زنداییم که کلا نخورد


خاله مم شیر خواست گفتیم شیر محلیه

گفت خاک عالم تو اون سرت!


۹۲/۱۱/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۸)

فرق پست من و تو ، توی روز تولدمون!
ای کاش در جنگ دو میلیون اسپرمی که برای رسیدن به هیچ مقاومت میکردن من پیروز میدان نمیشدم و نطفه ای به اسم من بسته نمیشد .
امروز تولد غمگین ترین فردیست که میشناسمش.
تولدم ...
این شکل ش به هم خورد. ببخشید دیگه :(
پاسخ:
الهی ی ی ی ی ی

همین که نوشتی عالیه :**
به به، عزیزم. تولدت بود؟
مبارک باشه :)

********\/****\/****\/****** ********||****||****||******
********||****||****||******
******(------------------------)**** *
*****(-------تولدت مبارک------)**** *
****(-------------------------------)**** *
***(_____________________)***

پاسخ:
تشکرات فراوان دوستی :**
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۰۷ بیــا خـــدا اینجا ،کنــار مـن بنشین ...
سلام فاطمه جان تولدت مبارک باشه البته با تاخیر
ببخشیدیه مدت درگیرامتحاناتم بودم بعد نت لاک پشتی وادا واطوارهای بلاگفا...خلاصه با یه بدبختی تونستم به لینکام سرمیزدم چندباراومدم وبت خوندمت فقط نشدکامنت بزارم.بگذریم خیلی حرف زدم آجی :D
خب از کیک معلومه که باید خوشمزه باشه.ایول بدون خامه.منم از خامه بدم میاد هر وقت کیک خامه بهم بدن تمام خامه هاشو پاک میکنم :D
 اِ وا (با لهجه زیوربخون)خالت دلش اومده اینجوری بهت گفته :(
ایشالله که عمر باعزت داشته باشی زیر سایه اول خدای مهربونم بعد پدر ومادرت عزیزت:)
پاسخ:
سلاااام عزیــــــــزم خیلی خیلی ممنونم خواهش میکنم
من زیاد حرف زدم یا شما ؟!
اصلا کیک صبحانه رو عشقه جون آبجی :*
آره بابا چرا دلش نیاد ؟ :))
اتفاقا این طور حرفا گاهی نشان از صمیمیت و دوست داشتنه! :)
آخه خاله م تقریبا هم سن خودمه ... 34 سالشه!!! :D
خیلی خیلی ممنونم انشالله ...
تفلدت مباللللللللللک.ان شاالله هرچندساله می خوای بشی.
پاسخ:
 سلام بهاره خانوم گل گلاب :**
ممنونم عزیز

چند ساله مهم نیست مهم اینه با عزت باشه ! ؛)
سلام 
تولدت مبارک!:)
پاسخ:
سلام علیهم و رحمت الله و برکاته!
خیلی ممنون بابت تبریکات فراوانتون! :D

به سلاممممم عزیزم

تولدت مبارک خانوووم

انشالله که عمرت طولانی باشه و سراسر شادی  عزت و ارامش باشه طوریکه هروقت به پشت سرت نگاه کنی لبخند گوشه لبت بشینه

فقط کیک تولد بدون خامه چرا؟ مگه کیک خامه ای دوس نداری؟

پاسخ:
سلام آبجی جونم 
مرسی عزیز دلی آبجی گلی :*****
سلام خانووووم تولدت مبااااارک انشاءالله100ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی..
دست دست...:))
باآروزی بهترینها خوب ماروهم دعوت میکردی من کیک میخوام!!!!
پاسخ:
سلام آزاده جونم 
من عاشق کساییم که بی دعوت مهمون بقیه میشن 
بووووووووووووووووووووووس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی