حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

بمیرم برات

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵ ق.ظ

همین الآن رفتم اولین وبلاگم ... دیدم به چُخ رفته ...

چُخ که معرف حضورتون هست ؟؟؟ نه نه اشتباه نکنین اصلا به عنوان کلمه ترکی به کار نبردمش ...

چُخ یه محله بالاتر از فناست!


آخ چشکتون روز بد نبینه رفتم دیدم اون قدر تحت فشار قرار گرفته که مجبور شده اجناس بنجول رو تبلیغ کنه ...

چه قد دلم براش میسوزه !

اون همه من براش وقت و زحمت صرف کردم


فقط نمیدونم این اسمی که روش گذاشتن با مطالب توش چه سنخیتی داره ؟!

۹۲/۱۱/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۸)

باید تو کامنتینگت هم شکلک اضافه کنى ها ;)
پاسخ:
فکر کنم نمیشه! با عرض پوزش!
سلام آره قربونت غصه نخور این یکیُ دارید دیگه...
آقامن دارم میرم خوابگاه امروزبعدازظهر، دانشجو شدم رفت ازنوعه تربیت معلمش!
شاید کمتر بیام جلو جلو عذرمیخوام

پاسخ:
سلام علیکم

اااا به سلامتی! ایشالله موفق باشی :*

خواهش میکنم
این شکلک ها خیلی خوووبن و مناسب استفاده میشن :))
.
یه دوستی داشتم، وبلاگ هم می پکوند، آدرس رو حذف نمیکرد که کسی نتونه روش ازین بازی ها کنه ;)
پاسخ:
[رضایت]
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۱۴ بیــا خـــدا اینجا ،کنــار مـن بنشین ...
سلام عزیزم الهی نبینم غمتو.فداسرت عب نداره.ایشالله به پای این یکی پیربشی ورونق بگیره :Dچشمک

پاسخ:
ایششششششششااااااااااااااااللللللللله!!!
ایشالا این یکی وبلاگت
به پای هم پیر شید[چشمک]:پی
ایشالا این یکی وبلاگت
به پای هم پیر شید[چشمک]:پی
پاسخ:
ایشالله! 
سلام عزیزم
ممنونم از لطفت...افتخار دادی
امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم
پاسخ:
سلام عزیز
خواهش میکنم!
منم همینطور
اومدم بهت سر زدم اینم مدرکش [لبخند]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی