حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آسمانم

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۱۷ ب.ظ

نمیدانم چه نهفته است در تو


که کسی زمانی با عشق تو را میخواند و زمانی با عقل!


اما تو همیشه آسمانی ... ورای این زمین، ورای افکار،ورای عشق!


نمیتوانم به خوبی بقیه از پشت پرده سیاهت بگویم


اما میدانم که حتی نگاه کردن به این سیاهی ات که نه سیاهی بلکه روشنایی ست


صیقل میدهد ناظر را ... نه ناظر را روح ناظر را!


تو سری داری لطیف تر از نسیم و عطر گل


تو لبخندی داری مهربانتر از مادر


تو عمقی داری عمیق تر از ریشه ها ...


محو شدن در تو را دوست دارم


میدانی چرا؟


چون تو با همه چیز فرق داری!


پرواز

۹۲/۱۲/۰۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۳)

به به بسیار قشننننننگ بود،،،،ممنونم با تصویر به خوبی میشه ارتباط گرفت من خیلی این تصویرو دوست دارم..شعرم عالی بود
پاسخ:
ممنون! 

خواهش میکنم اصلا هدیه برای دوستان خوب ... :)

نمیدونم چرا یادم به یک شعر دوران دبستانم میافتد. میگفت:

به مادر گفتم آخر این خدا کیست؟

که هم در خانه ى ما هست و هم نیست؟

تو گفتى مهربان تر از خدا نیست

دمى از بندگان خود جدا نیست...

پاسخ:
میگم این بچه ها سوالاتی میپرسن که ما وقتی بزرگ میشیم کلا یادمون میره جوابشونو پیدا کنیم!
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۴۶ آشنای غریب
سلام
روزی که این شعر را نوشتی و گفتی مال هر کسی نیست نخواستم ناراحتت کنم و بگم مال سهراب سپریه
شعر جالبیه فقط باید بفهمیش
در ضمن استاد جالبی داری که این شعر را متناسب با درسی که میده تغییرش داده
متن اصلی شعر اینه :

باید کتاب را بست

باید بلند شد

در امتداد وقت قدم زد،

گل را نگاه کرد،

ابهام را شنید.

باید دوید تا ته بودن

باید به بوی خاک فنا رفت

باید به ملتقای درخت و خدا رسید

باید نشست

نزدیک انبساط جایی میان بیخودی و کشف


" سهراب سپهری "


کاش ذهنیتت عوض نشده باشه

بازم شرمنده

موفق باشی


پاسخ:
ممنونم

خواهش میکنم!

ممنونم! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی