حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

من و دوستی!

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۱۳ ب.ظ

تو دنیای خودم تا حالا نتونستم یه دوستی رو انتخاب کنم و نگهش دارم ....

سعی کردم دوستی رو که انتخاب میکنم بر طبق معیارهام باشه ...معیار منم همون معیار خداست!

کوچک که بودم اگه مامانم میگفت با فلانی نپلک از اون روز به بعد یه سلامی زورکی میدادم!

حالا میفهمم بهترین کار و کردم! :)

از وقتی اومدیم تبریز با خیلی دوست شدم و الآن هم خبری ازشون ندارم!

یعنی خودم خواستم که خبری نداشته باشم 

با چند نفری دوست بودم وقتی فهمیدم آلوده روابط دختر پسری شدن کلا از داشتن دوست پشیمان میشدم!!! یکیشان تونستم به راه مستقیم بیارم و بعد اونم در حد سلام و خنده ...

الآن شاید فکر کنین چه قد مغرور آخه؟؟ ولی اصلا اسم غرور نمیشه روش گذاش وقتی میبینم کسی داره به خودش ضربه میزنه از اون و از خودم و زندگی کلا بیزار میشم ... دست خودم نیست :(


وقتی میبینم وقتی به کسی میگم حجاب(! ) میگه خب آدم باید جوانی کنه منم باهاش کلا سرد میشم!

حالا گیریم طرف خعلی باهوش و درسخون باشه ... که این درس خوندن به درد جرز لا دیوار هم نمیخوره ....

 فکر کنم با این روندی که پیش گرفتم تا آخرش بی دوست میمونم ....


تو این دنیای مجازی هم که ....!

تا نری نظری ندی نه میان حالتو میپرسن نه حتی یه سر هم نمیزنم ....

هر چه قدر هم سعی کردم این دوستی رو با کسی حفظ کنم فایده ای نداره 

یا وقتی میرم جایی و نظر مردم چه خوب چه بد اصلا آدم هم حساب نمیکنن

مث اینکه کسی نمیخواد باهام دوست بمونه!


با همه اینا یه دوستی دارم درسته یکم بی معرفته یکم تنبیه یکم بداخلاقه و فکر کنم اینجا هم سری نمیزنه ولی نکات مثبت زیادی داره!

وقتی باهم حرف میزنیم همیشه حرفی داره که بگه به حرفات با دقت گوش میده و نظرش رو چه خوب چه بد چه تشویقی چه انتقادی میگه ... چرت و پرت هم تحویل آدم نمیده!

آدم مقید و با خداییه ... کارشم بلده!

و الآن هم خیلی سعی میکنه اخلاقشو درست کنه!:)))

و لجبازیشو بذاره کنار!

حالا اسمشو نمیگم غیبت نشه خودشم نمیبینه که اینارو!:))))


۹۲/۱۲/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۲۴)

سلام
کامنت ها را بخوان
یکسال گذشت
سال نو دوباره مبارک
سال خوبی داشته باشید
پاسخ:
سلام 
من کامنتارو چند بار مرور کردم 
این سال واسه من سال خیلی مهمی بود 
عید شمام مبارک استاد
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۱۲ آیور دختری از خونه
خاک تو سرم! تیک نظر به صورت خصوصی ارسال شودو نزدم!!! فاطی این نظمو حذف کن زود ببینم! ( اگه شانس منه که تا یه هفته نت نمیای...!)
پاسخ:
رویا حله!عدم نمایشو زدم 
نازی. ان شاءالله لپ تاپ زودتر درست شه. بیا گزارش بده ببینم کنکور چی شد؟ ان شاءالله بهترین برات پیش اومده باشه.
پاسخ:
سلام فقط لپ تاپ نیس که نت هم جزء بدبختیامونه!چشم الآن میام میگم
۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۳:۲۷ آیور یا همون رویا جوووون عشقتتتت...
نظر آخری که مینا پرسیده بود طرف کیه هم اگه نبود کاملا مشخص بود کیه! اصلا فقط این بشره که اون خصوصیاتو داره والا! لجباز! کار بلد! با دقت گوش کن! منتقد و چرت و پرت حرف نزن! کلا خودشه البته خیلی چیزارم ناگفته گذاشته بودی که مام نمیگیم! به همین دو سه تا خصوصیت دلشو خوش کنه! واسه من مینا ترکیبی از مادونا و آمازونه! فاطی تو هم مدونا و مادر! تو وبلاگم نوشتم اینارو با عنوان زن در 4 بعد! بخون میفهمی البته خلاصه هست.

پاسخ:
آره اومدم خوندم درست شناختی! تو کلا تو کار روان شناختی کار میکنی!
حالا بیا اون بقیه خصوصیاتم بگو تو یه پست جدید مینویسم به طور غیر مستقیم!
بابا بی دوست! مام که سبزیجات!
حالا کیه این بدبخ که غیبتشو کردی؟! =)))
پاسخ:
تو که از سبزیجات بدتری!چی فکر کردی؟؟
بیا در گوشت بگم : خودت!! خخخخخخ

خب دلم تنگ شده بود

ان شاءالله بهترین سال هاى زندگى ت باشه :)*

پاسخ:
محتاجم به دعات :((

کجایــــى؟

رفتى تا بعد کنکور؟ :|

پاسخ:
اینجام آآهاااااااااااای :))))))

خوبی نجوایی؟
منم بدجور دلم تنگ شده :((

لپ تاپ ندارم چند باری هم از گوشی نظر دادم مثل اینکه تایید نشده! پوزش میطلبم بانوی من!

سلام عزیزم خوبی؟

چرا دیگه سراغی از ابجی نمیگیری

نمیگی دلش تنگ میشه؟

عیدت مبارک فاطمه جان

پاسخ:
آبجی جونم ببخشید توروخدا
لپ تاپ ندارم از گویم یکی دوبار نظر دادم ولی تایید نشده :(
عید شماهم مبارک خانومی :**
هوالحق
ز دسته دیده و دل هر دو فریاد 
که هر چه دیده بیند دل کند یاد
بسازم خنجری نیشش ز فولاد 
زنم بر دیده تا دل گردد آزاد
برای رسیدن به هدف باید یک نقشه و یا یک نفر راهنما داشته باشیم تا بتوانیم به کمک آنها به مقصد برسایم، زندگی انسان هم از اول تا آخر یک راه هست که اگر انسان نقشه یا راهنما نداشته باشد نمیتواند به مقصد برسد.
خداوند که خود انسان و راه را آفریده هست؛ نقشه (کتب آسمانی) و راهنما (پیامبران،ائمه و...) را هم برای هدایت انسان فرستاده هست.
در راستای رسیدن به این هدف اینجانب هر هفته آیه ای از کتب آسمانی و یا سخنی از صاحبان دین را به صورت پیامک (رایگان) ارسال می نمایم اگر مایل هستید که احادیث برای شما هم ارسال شود یک پیامک بدون متن به شماره زیر ارسال فرمایید تا شماره شما هم در لیست ثبت شود.
در ضمن انجام این کار (ارسال پیامک) هیچ جنبه سیاسی ، تبلیغاتی، مذهبی و ... ندراد و فقط برای آشنایی با سبک زندگی صحیح میباشد و به یاد داشته باشیم که استفاده از مطالب کتب آسمانی و مردان خدا منافات با دین، مذهب ،فرهنگ و... ندارد بلکه استفاده از سخنان انسان ساز هست؛ پس خود را از این سخنان محروم نسازیم.
تعداد افراد لیست تا امروز = 550 نفر 1729754-0910
ناصر بدرلو طلبه پایه 10 حوزه علمیه قم - ساکن قم و تهران
ویلاگ kashkolnet.ir
ایمیل kashkolnet@yahoo.com
در آخر: در صورت تکراری بودن پیامک از شما عذرخواهی میشود.
سلام
سال نو مبارک
می خواستم بگم میام مطالبتون را می خونم
همین  و خداحافظ
پاسخ:
سلام 
سال نو شما هم مبارک!
منم فکر کردم ممیخواستین نظرتونو درباره این پست بین ولی منصرف شدین! :)
خداحافظ
سلام فاطمه
خوبی؟
فاطمه تولد شناسنامه ایت مبارک!
بهترین هارو برات آرزو می کنم.
پاسخ:
سلام علیکم 
بله خوبم تو خوبی؟
تو از کجا میدونی؟؟؟؟؟ 
عیدت مبارک :*****
منم همینطور :)
۰۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۲۴ بیا خدا اینجا،کنارمن بنشین...
هرعید شروع قصه ایست
قصه ات بی غصه باد:)

سلام فاطمه جان عیدت مبارک باشه.امیدوارم سال خوبی داشته باشی.خیلی بهتراز پارسال.
پاسخ:
ممنونم
عید شما هم مبارک :)
سلام گلی
خوفی؟
میشه درباره منم یکم انتقاد کنی و عیبامو بگی؟
دوست دارم نظرتو درباره خودم بدونم هرچی هم باشه قبول اصلا ناراحت نمیشم قول میدم ولی توهم صاف و پوست کنده بگو ها باشه؟
قررررررررررربونت
پاسخ:
حالا مگه من چه قدر باهات تعامل داشتم که به این زودیم بشناسمت؟؟؟؟؟

این عید به نورِ فاطمیه زیباست ...
روزی تمام سال من از زهراست ...
با بردن نام فاطمه فهمیدم ...
سالی که نکوست از بهارش پیداست ...

یتیمی ـمـآن تسلیـت
پاسخ:
:)
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۴۹ بیا خدا اینجا،کنارمن بنشین...
بهار آمد واورفت وفاطمیه رسید

دوباره

کوچه...

لگد...

درد...

آسمان پژمرد

دانی که چرا سرشک محبوب علیست

یا آه چرا به سینه مانوس علیست

یک مرد نبودست بگوید نامرد

این زن که تو میزنی...علیست


* یا فاطمه اغیثینی*


شهادت گل یاس در کویر ناسپاس،بر عاشقان بااحساس تسلیت باد
سلام
خداحافظ
پاسخ:
سلام!!!!
ولی این خداحافظشو نفهمیدم!!
بله عزیزم. ساده نیست اصلا. ولى ان شاءالله کمک مون کنن.
خوب باشى :)*

سلام عزیزم خوبی؟ کم پیدایی بانو

اوضاع درس و مشق چطوره؟

درمورد این پست هم حرف دارم انشالله خدمتت میرسم یه جا و موقع مناسب

موفق باشی عزیزم

پاسخ:
سلام ممنونم خوبم شما خوبی؟ :)

درس و مشق هم سلام دارن ..

بی صبرانه منتظر حرفاتم ... 

یه چند باری نظر دادم بهت ولی مثل اینکه نظام به چخ رفتن!

دوستی و پیداکردن دوست یکی از چند درس های سخت سر کلاس خداجان هس!

خیلی سخت...با همه مدلش تو بعدی از زمان بودم اما همشون ی روز تموم شدن.بداشون تجربه شدن و خوباشون ماندگار.

.

.

.

اما اون دوست واقعی رو با هیچ کدوم نمیشه عوض کرد.

"یا رفیق من لا رفیق له"

سلام فاطمه جان تاحدی درست گفتیا ولی به هر حال نمیشه بشینی یه کنجی زانوی غم بغل بگیری ودور خوت با1مدادقرمز مرز بکشی من خودم همیشه دوستان متفاوتی داشتم بودن وهستن اونایی که بامنو اعتقاداتم فرق دارن اما هنوز دوستم باهاشون و رهاشون نمیکنم وسعی میکنم کمک کنم به اصلاح شدنشون،
اما دریاره ی دوستان مجازی الان اونوقت تیییییکه انداختی دیگه :/ واقعا دوست خوب نعمت بزرگیه! :)
منکه بیشتر ازتو احوال خودتو وبتو داشتم الان درگیر دانشگاه ودرس شدم بخدا اصلا وقتی نمیمونه!!قربونت ولی تعامل وروابطو حفظ کن وسعی کن دوستان صالحیُ انتخاب کنی ..موفق باشی
پاسخ:
سلام آزاده جونم 

خب اونطوریم نیس که با کسی هم حرف نزنم در حد سلام و خنده و اینا که هست ...

ولی کسایی که با اعتقادات آدم جور نیستن فقط در حد تلاش برای اصلاح شدنشون با هم تعامل داریم ...

گفتم آدم تاثیر پذیریم حالا دارم سعی میکنم که این خصوصیت رو اصلاح کنم ولی فعلا که این خصوصیت رو دارم با این آدم ها هم بهتره دوستی ای

نداشته باشم! :)

و اینکه داشتن دوست نادان بدتر از تنهایی ست ... بالاخره من باید از آدمای اطرافم چیزی هم یاد بگیرم!

 نـــــــــــه شما که خوبی گلی :)) الهــــــــی :***

من منظورم اون دسته افراد بود که برای نظر بقیه تره هم خورد نمیکنن! حداقل بیان بگن باهات مخالفم بهتر از اینه که جواب ندن کلا! :|

ممنوننم از توصیه ت  :)

باشه، حتما بگو.

برا اینکه میگم کم توقع تر بودن، بهتر، مثال میزنم.

مثلا وقتى من کارى برا کسى میکنم یا دوستى اى رو در حق کسى تموم میکنم، خیلى نرم و ناخودآگاه ممکنه دلم بخواد که اقلا یه تشکر کوچیکى بشنوم. بعد اگه برآورده نشه اذیته برا خودم. یا خودخورى میکنم یا میرم بهش میگم و در هر دوحال، حس خوبى نداره. ولى اگه سعى کرده باشم اقل اون انتظار هم تو دلم نباشه، اگه تشکر کرد خوشحال میشم و نکرد هم ناراحت نمیشم.

چیزى شبیه این منظورم بود :)

پاسخ:
درست میگی!

البته من هم قصدم از نوشتن این، این بود که توصیه های بقیه رو هم بدونم!

ممنونم از توضیح و مثالت!

سخته ... نه ؟! :(
۱۳ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۰۰ بیا خدا اینجا،کنارمن بنشین...
اگه نگاهت همیشه به بالایی باشه،
دیگه دلت از این پایینیا نمیگیره...

سلام فاطمه جان خوبی گلم :)
پاسخ:
درسته! 

آخه یه حدیثیم هست میگه: خوشرو باش تا دوستانت زیاد شوند!

وقتی میبینم دوستام کم اند حس میکنم کمبودی چیزی دارم ...

بعدشم آأم خب نیاز داره به تعامل با بقیه ..

خیلی وقتا شده تو یه چیزی غرق شدم به طوری که نتونستم خودمو نجات بدم اما یه حرف دوستم باعث شده بفهمم میتونستم زانو هام رو صاف 

تا غرق نشم! هه

اول. چه دختر خوبى! جدى.

دوم. بهترین دوست خداست، یا رفیق من لا رفیق له...

سوم. دلا یاران سه قسمت ار بدانی/ زبانى ند و نانى ند و جانی

     به نانی، نان بده از در برانش/ مدارا کن با یار زبانی

     ولیکن یار جانی را نگه دار/ به جانش جان بده تا میتوانی

چهارم. دوست خوب میتونه به آدم رشد بده، دوست بد اما...خدا نیاره.

پنجم. یاد گرفت هرچى کم توقع تر باشیم، راحت تریم، حتى وقتى یه نداى درونى مدام حق رو به ما میده.

آخر. فکر کنم یادداشت هاى این تگ و لینک آدرس خوب باشن.

پاسخ:
مفصل حرف دارم برات ....
سر موقع میام میگم!
فقط منظورتو از قانع بودن متوجه نشدم ... :)
۱۰ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۱۴ آشنای غریب
فکر کردم ناراحت شدی !!!
حالا ناراحت شدی یا نه ؟
پاسخ:
من که گفتم ناراحت نشدم .... اتفاقا خیلی ممنون که بهم گفتی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی