حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

جبهه میگیرم

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۹ ب.ظ

آخرین روز نهایی (امتحان دیف) وقتی مراقب اومد کارتمو نگاه کنه برگشت گفت مثل اسمت خندانی؟!

نمیدونم چرا انقدر این حرفش بهم چسبید!! آه مراقب! دلم واسه ت تنگ میشه!!!

اینم از کلاس شیمی امروزمون که الحمدلله تموم شد! استاد(! ) گفت جزوه های هر کس تو به کیف جداگانه از تهران فرستاده میشه .... به خدا به پیر به پیغمبر همه این کارا برا اینه که به پول برسین اصلا به فکر ما نیستیم اصلا خدا ازتون نگذره .... اگه فکر ما بودیم بدون هزینه همایش میذاشتین. 

گاهی حرفا طوری زده میشن که آدم لش میخواد در برابرشون جبهه بگیره باهاشون لج کنه


گاهی هم بعضی حرفا اون قدر زده میشن که آدم دوست داره گوینده رو بگیره زیر مشت و لگد ... والله!


گاهی هم این حرفای مذهبی رو مخمه.


گاهی از حرفای قشنگ قشنگ حالم به هم میخوره، نمیخوام نصیحتم کنی فقط بهم بگو این دردی که دارم رو توام داری 


بعدشم از سعدی و حافظ و مولانا ام بدم میاد ... 1.شخصیت آدمو خورد میکنن 2. غیر از عشق حرف دیگه ای ندارن تازشم مثل آدم از عشق حرف


نزدن که ==> شما فرض کنین یه نفر کیوی ندیده بع میخوای واسه ش تعریف کنی چه شکلیه.بهش بگی رنگش شبیه اسهال ه خوبه یا شبیه 


پوست درخت ؟! الآن این مثالای سعدی و حافظ هم اندر احوالاته همون اسهال ه !


بعدشم این ادبیات و شعر و شاعری زاییده ذهن خالق بیکارش بوده بعدش ما میایم به صورت تحمیلی و تزریقی و با فشار 2 اتمسفر و با سرعت


اندکی کمتر از نور به صورت یک شهاب سنگ به سمت مغزمون پرتابش میکنیم! 


این مسئول جات محترم که تفاوتی با سبزیجات ندارن این چیزارو نمیفهمن! 


من امسال یک چیزهایی دیدم اندر احوالات این بچه های مدرسه مون به خصوص در کلاس تجربی 3 که فائزه ی عباس پور هم توشونه!


فهمیدم که 80 درصدشون با پدر ها و مادرهاشون میدرسن!!! من شاخ درارم حق میدید عایا؟!


یعنی اگه مادره یا پدره نباشه بچه هه سوسک هم نیست!


با یکی شون هم تقریبا یک ماهی روزگار گذروندم بعد بیرون که همو میدیدیم یک سلام هم بلد نبود تو دهنش بچرخونه!


حالا میفهمم چه قدر از بچه های مدرسه مون بدم میاد یک عده " فاقد مهارت اجتماعی، بی بهره از معرفت، اذیت کن که تنها خاصیتشون هم 


زرنگیشون توی درسه! البته استثنا هم داریم !


این آقای قلم چی از خدا بی خبر هم هی در عرصه های متفاوت جو میده که ای وااااای پدر ها و مادر ها چه قدر در موفقیت فرزندشان تاثیر


دارند؟ آیا میدانستید مادر رتبه ی فلان با اون شب ها درس میخواند ؟ بروووووووووو بابا 


حالا من هی دلم میخواد لج کنم جبهه بگیرم بزنم بکوبم داغون کنم 


الآن حتما میگین تاثیرات کنکوره!!! خودم میدونم یعنی ندونم هم تحمیل شده !!


الآنم دیگه نمیخوام درس بخونم اصلا از کلمه تلاش و توکل هم کلی بدم میاد!


همین

۹۳/۰۲/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۹)

۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۰۲ آیور دختری از خونه
پس اینطور! کل درس توکل دین و زندگی انقد مفید نبود که تو گفتی.. دمت گرم گل فاطی...
فقط دس مال کاغذی! اگه تو خوب بفروشی فالای منم خوب میخرن .. نه بیای دسمال پارچه ای بفروشی بازار مارم سکه میکنی میذاری سر جاش!

توکل و تلاش عکس نقیض قضیه شرطین! بعد از کلمات توکل و تلاش بقیش نامفهمومه! چی داری میگی واسه خودت؟؟ واسه من مینا نشو هاااااا! من خودم آخر مینام!
پاسخ:
نه من فقط تو کار دستمال خونگیم!!
ببین عزیزم عکس نقیض قضیه شرطی یعنی از توکل به تلاش میرسن و از تلاش به توکل! توکل بعد تلاشه! میشه تو بشینی فیلم هندی نگاه کنی بعد بگی خدایا  دندان دانشگاه تهران قبول شم!!
دعا کنم، ایشالا گرفتار عشق شی که رنگش و اینا رو بفهمی و حافظ و سعدی بشن خوراکت؟ :دی
خب من فقط میگم:
هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق
هم دعا کن گره تازه نیافزاید عشق
:)
پاسخ:
انشاءالله
۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۹ آیور یا همون رویا جوووون عشقتتتت...
جون تو یدونه از کیوی خوشم میومدا! ببین با احساساتم چی کار کردیییی!
سوسک باشن یا نباشن میرن تو بهترین دانشگاها بهترین رشته رو میخونن و بعد تو زندگیشون کلی راحت میشن و من و تو میمونیم گوشه ی خیابون تو دسمال میفروشی من فال!
اصلن خصلت تیزهوشان همینه که بچه هاش به معرفت مشهورن! مام که دیگه پوستمون عین اختاپوس شده. اختاپوس میدونی که؟! نه فقط تو میدونی! آخه خودمم نمیدونم... دیدم کلمش خوش تلفظه گفتم حالی داده باشم...
منم از تلاش بدم میاااااد! ولی جانم فدای توکل! شعارمم اینه: هرچه باداباد! و این یکی: هر چه پیش اید خوش آید!

پاسخ:
عزیزم بالاخره باید با حقایق آشنا شی! کیوی رنگش اینه!!
همینه دیگه مملکت به این وضع مونده، الآن تو برو باهاشون حرف بزن طرف خون میبینه از حال میره میخواد پزشکی بخونه، طرف تو پر قو بزرگ شده میخواد مهندس عمران بشه، فقط شرایط نیست هر کسی یه استعدادی داره که اونو باید شکوفا کنه! الآن هیچ کدوم نمیدونیم استعدادمون چیه! تو میدونی؟الآن بگی میخوای علوم پایه بخونی میگن تهش دبیریه میخوای چی کار آخه ؟؟ ولی اینا انقدر بی سوادن که حتی به اسم رشته هم توجهی نمیکنن:علوم پایه!میدونی یعنی چی؟ یعنی اگه اینا نباشن علمی تولید نمیشه اگه علمی تولید نشه صنعت و تکنولوژی ای تولید نمیشه و نهایتش همون انسان نخستین میمونیم! رویا خیلی داغونی :))))))) دستمال کاغذی منظورته؟ میخوای دستما خانگی بدوزیم بفروشیم با هم؟ طرفدارشم زیاده هاا!از من گفتن بود!
تو کل و تلاش عکس نقیض قضیه شرطین! میدونی یعنی چی؟ نمیدونی دیگه! منم نمیگم! :p

یعنی الان حالت بده عایا؟

یعنی الان از منم بدت میاد که دیگه سایت سنگین شده اونورا عایا؟

الان باید نگرانت باشم عایا؟

مشکلت دقیقا چیه عایا؟

پاسخ:
ااااا سلام اولا
بعدشم مگه من گفتم از کسی بدم میاد؟؟؟؟
نه عزیزم من حالم خیلی خوبه!
آبجی من که برات توضیح دادم شرایطمو اولا که با گوشی میام یه چند باری هم به هرکس نظر دادم ثبت نشده، یه مدت هم بود کلا نت نداشتم،الآنم که شدم قوز بالا قوز کلا میام میدونم ولی هیچ نظری ندارم بدم!!! از یاهوام طلاق گرفتی مث اینکه!! هر دفعه که پی ام میدم دو قرن بعد جواب میدی!!
سلاااااااام.شدیدا لایک میزنم.
پاسخ:
میگم بهاره من افتخار میکنم که دوستای دانا دارم :)
درسته از مدرسه مون زیاد راضی نبودم اما بعضی بچه ها بودن که آدم از هم صحبتی باهاشون زندگی واسه ش شیرین میشد!
کاش همیشه اطرافمون پر باشه از آدمای اینطوری!
ممنون که نظرتو میگی گلی
سلام
کنکور خیلی طوریش نیست
یک وسیله برای ارزیابی است
همیشه وسیله ها درست انتخاب نمی شوند
ما ایرانی ها عادت داریم  ابزار و وسیله  ها را نابجا استفاده کنیم
اون معلم فیزیکتان هم دستش بگوشت نرسیده می گوید بو می دهد
تو سعی کن موفق باشی نه اول
سعی کن با لذت درس بخوانی
سعی کن راهت را درست انتخاب کنی 
به حرف های آدم های ناموفق گوش نده
راستش مشکل ایران اینه که هرچی آدم ناموفقه میره معلم میشه
و هرچی آدم موفقه میره استاد دانشگاه میشه و نمی دونه چطور معلمی کنه
تو سعی کن بهترین ازدید خودت باشی
مهم نیست چه علمی داشته باشی
مهم اینه عاشق علم باشی 
و عاشق علم فقط خدا را می بیند و بس
فقط به حرف اون دانشمندی گوش کن که با علمش خدا را دیده است
یعنی فقط اون راه درست را رفته است

من هم از هر چی تحجر و حزب بازی و این حرف ها متنفرم
من خدایی را می پرستم که دیده ام
من عاشق خدای ارحم الراحمیم
و این عشق را از طریق علم بدست آوردم
سفارش می کنم
درس بخوان نه برای قبولی در کنکور
درس بخوان نه برای شاگرد اول شدن
درس بخوان تا بفهمی چه می کنی
و از زندگی چه می خواهی

اگر با درس خواندن حال نمی کنی شیوه درس خواندنت اشتباه است
اگر با دینداری حال نمی کنی دینت اشکال دارد

اول مومن باش بعد مسلمان و بعد شیعه
بر عکس نمیشود
اگر نمی فهمی چهمی گویم بگو تا برایت تشریح کنم

موفق باشید

پاسخ:
ممنونم از حرفاتون استاد
گاهی آدم دلش میخواد بگه شما فقط حرف بزنیم من گوش بدم!! :))
حرفاتون فهمیدم فقط جمله آخرتون که گفتیم اول مومن باش بعد مسلمان بعد شیعه!
راستی ببخشید دیر ج دادم نت نداشتم :)

راستی استاد ببخشید یه سوال دیگه! اینکه شما میگید علم رو برای کشف خدا فرا بگیر این یعنی اینکه من یه خدا تو ذهنم ساختم و دارم دنبال اون میگردم!!
این یعنی من نیازی به علم ندارم چون خدام رو باور دارم! یعنی با علم و تحقیق و .... نمیشه به خدا رسید!!
من که دیگه دارم گیج میشم!! چرا آخه خدا مارو طوری طراحی کرده که نمیتونیم بفهمیمش؟؟
اصلا چرا مارو آفریده؟؟ اینکه بیایم تو دنیا و اون از این جهت که مارو دوست داره کلی بدبختی بریده رو سرمون؟؟؟
سلام
معلومه بد جور به هم ریختی
تقصیر شما نیست
مقصر اصلی والدین و معلم های بی تجربه هستند
خفته خفته را کی کند بیدار
تازه اگر در این هیاهوی بیشعوری 
آدم تلاش کند شعورش زیاد شود
باز در کل عمرت از دست همین بیشعور ها باید بکشی
این جاست که 
وقتی شمشیر میاید توی فرقت
می گی
بخدای کعبه که راحت شدم
تا بوده همین بوده
بقول ما کرمونی ها
بجون مملو خودتونو ناراحت نکنین

پاسخ:
سلام استاد 
آره بدجور سیمام قاطی کردن
چی کار کنم ؟ اصلا دلم نمیخواد درس بخونم 
به نظر شما اصلا این کنکور روش درستیه برا اینکه توانایی افراد شناخته شن؟ 
نفرات برتر کنکور تقریبا همه شون چیزی جز درس بلد نیستن اینو استاد فیزیکمون میگفت! 

با عرض سلام و خسته نباشید

مفتخر هستیم افتتاح سرویس وبلاگدهی نت لاگ با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را به عرض شما برسانیم.

www.nlog.ir 

           امکان انتقال کامل مطالب وبلاگ فعلی به وبلاگ جدید خود در نت لاگ بصورت اتوماتیک

www.nlog.ir         

نت لاگــ سیستمی قدرتمند مبتنی بر پایه جدیدترین تکنولوژی روز میباشد و به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به سادگی وبـلاگ شخصی, مذهبی, ورزشی و یا شرکتی خود را ساخته و به انتشار محتوای خود بپردازید . ثبت وبـلاگ در نت لاگ کاملا رایگان می باشد و شما میتوانید در چند ثانیه وبـلاگ مورد نظر خود را ایجاد نمائید.

www.nlog.ir

دارای انجمن پشتیانی برای سرویس دهی بهتر به کاربران عزیز

انجمن پشتیبانی سرویس وبلاگ دهی نت لاگ        http://forum.nlog.ir/

 

 

پاسخ:
من هم فکر کردم از دوستانه مشعوف شده بودم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی