حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آرامش

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۲۶ ب.ظ

گاها ما آرامش رو با آسایش اشتباه میگیریم


هر دوتاشون مال دنیان


آسایش یعنی جسمت تو آرامش باشه،آرامش یعنی روحت تو آسایش باشه!


تمام عواملی که تو قرآن نهی شده یا به عملی سفارش شده باعث میشه به آرامش برسیم


رسیدن به آرامش هم آسایش رو به دنبال داره


برا همین اگه کسی میگه من به خاطر آرامشی که از نماز میگیرم،این ذکر رو انجام میدم


اگه کسی این جمله رو بگه یعنی نمازش واقعی که باعث شده از گناه دور بشه و این آرامش


رو از نمازش میگیره .... 


+یاد گرفتم تا به کاری عمل نکردم اون کارو به بقیه توصیه نکنم یاد گرفتم تا تو موقعیت کسی قرار نگرفتم نصیحتش نکنم .... 


به قول "نجوا" یاد گرفتم حواسم به مسئول ثبت ادعا باشه ...


+بعضی از پسرا هستن طوری رفتار میکنن و انقدر شرم و حیا تو رفتارشان هست که آدم حتی نمیتونه بهشون نگاه کنه .... بعضیا شون هستن آدم دلش میخواد باهاشون لج کنه حتی اگه حرف درستی بزنن، دلت میخواد فقط بهشون جواب سر بالا بدی بس که مغرورن ....بعضیا شونم هستن آدم شرمش میاد بهشون نگاه کنه چون اصلا نمیدونم مرد با کدوم "د" نوشته میشه ....

۹۳/۰۳/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۱۴)

۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۵۰ آیور دختری از خونه
اصلا حالا که اینطوره منم میخوام پناهنده شم! فک کردی من پخمه ام؟؟؟
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۴ آیور دختری از خونه
رفییییق... اون صدایی که تو ...شنیدی ... صدای... من نبودد.. من ... دارم... میمیرممم.. کمکم کن... اون صدا... مصنوعی بوود... بزن بریییم... منو .. نجات ... بدههههه... من نمی خواااام بمیییییرمممممممم.!!!
پاسخ:
اااا ؟اااا ؟خجالت بکش. اصلا خودت برو سرزمینو نجات بده!من میخوام پناهنده شم!
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۰۷ آیور دختری از خونه
فاطی... این نامردا ...وقتی داشتم ...با تو ...حرف میزدم... از پشت... بهم... ختجر زدن...  زود باش منو ببررررررررر پیش دوستت مداوام کنهههههههههههههههه! من می ترسمممممممممممممم!
الان سوار اسب شدیم....
ولی ناگهان به تو هم تیر زدننننننن از اسب افتادی زمین....
رفیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییقققق.... آدرس دوستتو بهم بدهههههههههههههههههههههههههههههه... تو دیگه میمیری اینجاااا! بزار من زندههههههه بمووووووونمممم....
پاسخ:
اون تیر مصنوعی بود میخواستم ببینم چه قد غیرت داری!برو برو که دوستیت برام ثابت شد!
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۳۶ آیور دختری از خونه
فاطی... تو به پای من نسوز رفیق... برووو... من دیگه نمی تونم ادامه بدم... برو و سرزمینو نجات بده... برووووووو... آاااااااااااااااااااآآآآآآآآآآآآه....
پاسخ:
رویاااااا من نمیتونم بدون تو برم.... میبرم پیش دوستم ... تو خوب میشی .... باهم میریم نجاتش میدیم... پیروززززززززززززییییییییی
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۴۵ آیور دختری از خونه
فاطیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی! تییییییر خوردمممممممممممممممممممممممممممممممممم...... نههههههههههههههههههههههههههههههههههه!
پاسخ:
رویا باید یه جای مخفی بریم ... پلیس نباید بفهمه ... من یه دوستی دارم پزشکه میبرمت اونجا ....
حالا دستامو بگیر ولم نکن... یه حرکت پا برم رو صورتشون همشون مردن نترس..
پاسخ:
حله!! نه بابا منو ترس؟؟ 
به قول مینا یعنی پسر خوب هنوزم پیدا میشه؟؟؟ آیا امیدی هست؟؟؟؟؟ نیست نیست نیست نیست...! فاطمهههههههههههههههه این نتایج نهایی رو کی میدن بی تربیتااااااااااااااا!؟؟؟ دیگه دارن اون روی پلنگیمو بالا میارناااااااااااا! کتمو بگیر ببینم!!
پاسخ:
بده بده کتتو!
خوب بود. کاش دل هامون آروم بگیره به یاد خدا... همیشگی باشه تو دل هامون که اون دل آرامی هم...

مرسی که از من یاد کردی و توجه داشتی به حرفم :)
پاسخ:
ممنون.
خواهش میکنم حرف اگه حرف باشه همیشه تو ذهن آدما میمونه :*
این چه وضع آدرس نوشتنه آی کیو؟ آدرستو از فاطمه گرفتم آخرش!
پاسخ:
دیدی مینا دیدی؟ بزنم لهش کنم؟
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۴ آیور یا همون رویا جوووون عشقتتتت...
سام الک. من باز تشریف آوردم.
از قدیم گفتن در خانه ای که اینترنت نیست چراغ نیست یا تو بعضی روایات داریم روح نیست الان خونه ی فاطی اینا در این شرایط به سر میبره ها! فاطی بزن اون چراغو روشن کن تابستون تموم شد !!!
سام الک جوجه آبی خودمممم!
فک کنم فقط می اند یو اینجا هستیم !! صاااااااابخووووووونهههههههههه!!!؟؟
پاسخ:
سام الک لوتی
شما مراحمین به مینا هم گفتم شما خودتون صاحبخونه این! رمز بدم ؟!
فعلا که نت دارم! خخخخخخ [شیطونک]
ببخشید که اینجا رو چت روم کردیما! ولی این رویائه جون من؟ مگه وبلاگ داری تو بچه؟ آدرسش کو؟
پاسخ:
خواهش میکنم خواهش میکنم وبلاگ خودتونه اصلا صاحب وبلاگین میخواین رمزمو بدم بهتون ؟ تعارف نکنینا اصلا من و شما نداریم که دو جسم در یه روح یا دو روح در یه جسم!چه فرقی میکنه حالا! این خنگولو من یه روزی ببینم میزنم بره پشت بوم خونه شون! والله کلا رو اعصاب آدم دراز نشست میره این از آدرس نوشتنش، اون از گوشی همیشه خاموشش، وقتیم که روشنه زیر صندلی ماشینی زیر تختی رو سیفون دستشویی ه!
۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۲:۵۵ آیور یا همون رویا جوووون عشقتتتت...
شاعر میگههه خود خودشه همونی که من میخواستممم ...به جون خودم هیچ کسی رو این جوری دوس نداشتم.... این جوری دوس نداشتم.... آخه این جوری دوس نداشتممممم...
کلام خویش رو با تکه بیت نفیسی از شاعر بزرگگگگگ شرو کردم لذت ببری!
ماشالاه با اقسام مختلف پسر جماعت مرتبط شدیااااا! کمر بند من کووش؟؟
از نظر من پسرا رو باید زد شیتیل کرد! والااا!هم از نظر روحی روانی زد عین بامادور له شده شه ..هم از نظر بدنی! قشنگ دندونارو تییییز میکنی میفتی تو جونش !
ایکز کیوز می لیدیییییزززز...
 البته آقامون سرورمونه هاااا ! ماشالاهههه تاج سرمونه! ایشالاه 100 سال دیگم سایش از سرمون کم نشههه... قربونش برمممم من!
مینا؟ خودتی دخترممم؟؟ چقد بزگ شدییییییی!!
خب دیگه من فعلا رفتم!
فاطی منو بلینک ببینم! چه وضعشه!

پاسخ:
کاملللللللللللللللا مستفیظ و بهره ور شدم جانم! از این به بعد با کاشه میام وبلاگت کیلو کیلو فیض ببرم! [رضایت]
همینه که هست! خب عزیزم یه بامادورشو تو خانواده مون داریم از اینا که بدنسازی میرن پروتئین میخورن شیکم سیکس بک و این حرفا! یه چلغوزشم داریم پزشکی میخونه که البته ماجرای از پزشکی دراومدنشم که تعریف نمیکنم غیبت نشه! ازاوناست که به قول اون آقاهه تو دودکش هی میگه: من بلدم من بلدم برا منم مرد بازی در میاره هر چی این آقا بگن باید مادر و خواهرشون ازشون اطاعت بی چون و چرا بکنن!چرا؟چون مرد هستن سایه سر هستن ایییشششش پسره به درد جرز لا دیوارم نمیخوره البته نماز میخونه روزه میگیره فقط همین کاراش مفیدن! دوتا دیگه هم داریم ماه! هلو! ظرفارو میشورن غذا میذارن سفره پهن میکنن یکیشون تو تهران مکانیک میخونه یکیشونم تبریز عمران! سر به زیر! فکر کنم نمیدونن قیافه ی من و خواهرم چه شکلی باشه!هرچه بگم اندر احوالات فضائل این دو برادر کمه!یه شیتیل دیگه هم داریم یه سالیم هس ازدواج کرده بچه شم تقریبا یه ماهشه! این آقا کلا ولخرج دنبال پول! بهم میگه تو عمران بخون تو تهران همه کارفرماها خانومن! ای خدااااااااااا محوش کن اینو از رو زمین! این چه طرز تفکریه تو داری شلغم؟؟
میگم که، آیا تو خودتی؟!
خیلی عوض شده ... نم دونم، لحن حرف زدنت، مدل بیان کردنت، سبک نوشتاریت، یا چی؟ بهتر شدی!


من بعد از تعجب بسیار!
پاسخ:
خود خودمم
چه جوری شده مگه ؟؟؟؟
بهتر شده؟؟؟ جالبه
سلام گلی وب جدیدمونه لینک بفرمایید
ازاین به بعد وب ما اینه دا

فدات

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی