حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

شروع میکنم

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۳ ب.ظ

سلاااااااام به همه

خیلی وقت بود نبودم،نت نداشتم ماجرای نت نداشتنمم مفصله!

از امروز وبلاگم سه تا موضوع داره:1.خاطراتم

2.نکته هایی که یاد میگیرم یا کشف میکنم!

3.سوال هام با جواباش


به مینا تبریک میگم بابت رتبه خوبش و وبلاگش

به رویا هم تبریک میگم بابت روتبه خوبشو وبلاگش

رویا یکیو میشناختم تجربی 10 برابر رتبه تو رتبه ش بود برگشته میگه: فکر نکنم از پزشکی قبول شم!!


۹۳/۰۵/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۱۰)

۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۴۰ آیور دختری از خونه
نه ! منو تو وایبر اد نکن. مبایلم نوکیائه. مرتضی پاشایی خوبه دیگه... چی کار داریم؟؟ ها؟؟
پاسخ:
خب کلوب چتش راحت تره 
باشه ادد نمیکنم هرچند که کردم!
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۳۹ آیور دختری از خونه
خودم میدونم! باید رتبه ی خودتم نمی گفتی! چه معنی داره آدم به رتبه های سه رقمی رتبشو بگه؟؟؟؟!! آخر الزمون شده به خدا!
پاسخ:
والله! اصن اشتباه کردم جون تو!
در ضمن مینا خانم خان! رتبه آوردی تازه رتبه ی ما طفل معصومارم می خوای بدونی؟؟؟ خجالت داره !
البته این فاطمه که گفت !! فاطمههههههههههههههه ! آیا روزی میرسه که دستم بهت برسهههه؟؟؟
پاسخ:
من کی رتبه تورو گفتم ؟؟ من فقط رتبه خودمو به مینا گفتم!
منم وایبرو هستماااا! البته تا حالا از این انحرافات انجام ندادم ولی به خاطر رفیق جماعت ما جونمونو میدیم... هر وقت رفتین وایبر به منم خبر بدین..
پاسخ:
الآن اددت میکنم! با همین شماره ای که دارم؟؟
الان کو این شماره؟!
پاسخ:
عزیزم بهت گفتم!خودتو ناراحت نکن!
میگم نمیشه یه وایبری، جیمیلی، چیزی؟!
*تلفن بنده در دسترس می باشد!
پاسخ:
باشه من گوشی ندارم فعلا شماره فائزه رو میدم بهت از اونجا بحرفیم تو وایبر
طی یه جریاناتی آی دی یاهومو حذف کردم. الانم جدیدشو نمیتونم بگیرم. شماره تلفن میخواد، کد ایرانم نداره اون تو! راه حلی سراغ داری؟
پاسخ:
طی کدوم جریانات ایشالله؟؟؟؟
آره عزیزم سراغ دارم ، برو بشین رو یه صندلی ترجیحا صفت و ثابت! بعد دو دستی بکوب تو سرت! میتونی بدی حجت بزنه ... بهتره!
به من، نه بهمن
پاسخ:
مینا تو مسنجر نداری؟
می بینم که رویا رتبشوبه تو گفته بهمن نگفته، باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشه!
پاسخ:
عزیزم خب فرق میکنه دیگه![رضایت]
مینا رویا گفته ولی بهمن نگفته !اصلا چه لزومی داره بهمن رتبه شو به من بگه؟استغفرالله جماعت انقد منحرفن
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۴ آیور یا همون رویا جوووون عشقتتتت...
نه جون من بیا فک کن!!
پاسخ:
بله دیگه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی