حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

دست خودم نیست

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۵۰ ب.ظ

دوس دارم دست خودم نیس، حس خوبی بهم میده ... به یاد آوردن اون دنیا و کسایی که رفتن!

وقتی میبینم کسی به خاطر اون دنیاش داره گریه میکنه، گریه م میگیره خوشحال میشم عاشقش میشم ....


خدا


بعضی وقتی تو زندگیت یه اتفاقایی میفته که باعث میشه اون انسان احمق قبلی نباشی ...

۹۳/۰۶/۰۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۹)

سلام
پرسیده بودی آیا حجاب لازم نیست

جواب
چیزی که خدا واجب کرده من کیم حذفش کنم
موضوع مال ماست که فکر می کنیم حجاب یعنی چادر
حجاب یعنی پوشش
یعنی زینت خودت را بپوشونی
زینت یعنی هر چیز که باعث خود نمایی و جلب توجه می شود
یعنی کاری کنی که نامحرم خوشش بیاد
بعضی ها چادر می کنن ولی آنقدر بخودشون می رسن که اگر بی چادر بودن بهتر بود
به نظر من بی چادر بودن اون خارجی ها کمتر از هفت قلم آرایش کردن حالایی ها ست
این بدتر از اون است
بدی بد تر از بد
از دید من حجاب یعنی
پوشیدن زینت هایی مثل 
مو
برجستگی های بدن
طلا و جواهر
نداشتن صدای کفش پا
خلاصش اینکه کاری نکنی یک مرد خوشش بیاد
موفق باشی
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۳۲ خانم والیوم
منتظر پست جدیدم...
پاسخ:
salam khanum
man ham hamino mikham
alaan minevisam :)
سلام گلی
وب پیدای پنهان رو واگذار کردم به یکی دیگه
الان تو وب گروهی زندگی در اوج جهالت هستم
یه سر بیا منتظرم
قربونت
یاعلی
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سوپرایزت می کند
نمی دونم من عوض شدم یا از اولشم همین طوری بودم، به هرحال باهات موافق نیستم. می دونم تو آدم بهتری هستی، مومن تری، نظرتم حتما درست تره. ولی یه مرگیم شده که اصلا نمی تونم باهات موافق باشم. باور کن دست خودم نیست، لجم نمی کنم. اصلا انگار از دوم دبیرستان به بعد یه چیزایی تو من عوض شده. الانم فقط دارم سعی می کنم که نذارم بدتر بشه.
اگه متوجه نشدی هم مهم نیس، کشش نده!
پاسخ:
میفهمم مینا! منظورت آخرتو ایناست؟
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۳۱ آویزووووووووووون
سلام علیکم و رحمه الله
چطوری فاطمه جونم؟
خوش به حال تو که این اتفاقا تو زندگیت افتاده
ما که هنوز اندر خم همون کوچه ایم :)))
پاسخ:
:)
آویزون تو از من بهتری ... من فقط این حسو دارم!
سلام مهربونم
وب جالبی داری
خوشحال میشم باهات بیشتر آشنا بشم و پستاتو با دوستام لایک کنم.....جامعه مجازی فیس کمپ یه محیط دوستانه با مجوز از ارشاد:
http://facecamp.ir
اینم چت روم مون:
http://campchat.ir/
خیلی راخت میتونی همون جا عکساتم اپلود کنی
campup.ir
اینم لینک شخصی من..خوشحال میشم دعوتمو قبول کنی:
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7
#فدامدا
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۳۶ خانم والیوم
راستی عیدتون مبارککککککککککککک..
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۳۵ خانم والیوم
نمیدونم چی باید بگم..آخه اصلا این حسو نداشتم هیچوقت دلم نمیخواد به اون دنیام فک کنم..

حس میکنم خدا خودش اونجا مواظبمه..


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی