حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

خودم درستش میکنم!

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۴ ب.ظ

تمام دلخوشی های من تو این تابستون والیبال بازی کردنو تماشای مسابقات والیبال و شاد شدن از بردشون اونم به صورت حرفه ای و ناراحت شدن از باختشون البته نه به صوررت حرفه ای! روز بعد کنکور میخواستیم با آقای طباطبائی و خانواده شون بریم مسافرت طرفای شمال! وسطای راه خبر رسید که برادر آقای طباطبائی فوت شدن و اونا مجبور به قم شهر خودشون برگشتن! و البته ماهم به راه خودمون ادامه دادیم تا جایی که دیدیم انقدر هوا گرمه که مجبور شدیم برگردیم!!!این مسافرت امسال من بود .... اما خیالی نیس! به من خوش گذشت چون خودم خوش گذروندم گفتم و خندیدم و واسم مهم نبود بگن این دختره خنگه!نمیدونم قانع شدن به این صورت خوبه یا نه اما من مجبور بودم! تو کتاب خانم باربارا دی آنجلس نوشته شده بود که قانع شدن فوری و راضی شدن به وضع موجود خوب نیست چون در این صورت مرد خونه هم عادت میکنه که به شما رسیدگی نکنه! اما یه سوال دارم ... واقعا کسی که مجبوره به شرایطش عادت کنه باید چی کار کنه ؟؟ باید هرطوری شده تو استانبولتو بری و برات مهم نباشه مرد خونه ت به کی طلبکاره و به کی نیست؟؟

یاد گرفتم خودم بسازم تو هر شرایطی چون مجبور شدم/چون اینطوری بهتره!

۹۳/۰۶/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۷)

خواهش می کنم.من کلا آدم شفافی هستم!یعنی واقعا نمی دونستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
چرا عزیزم چرااااااااااااااااااااا خشمگین نشو!
باید تحمل کردولی عادت هرگز.دراین صورت بعضی وقتاتحملت تموم میشه واعتراض می کنی اونوقت دوروبریات مخصوصا مردخونه متوجه میشه که توناراحتی بعدبه خودش یه تکونی بده احتمالا اما اگه عادت کنی اعتراض هم نمی کنی وشرایط همیشه همونطوری باقی می مونه.
پاسخ:
مرسی از شفاف سازی! از چی قبول شدی؟کجا؟
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۰۴ خانم والیوم
یک-پنج؟؟؟؟؟ زیره وسطی و گرگ بازی بامن حرف برن..

خخخخخخخخخخ..
آفرین خوشتیپشون کواچه..
پاسخ:
یه نوع گردشه که پاسور هرجا باشه باید خودشو برسونه به منطقه سه و پاس بده! یعنی من تو زمین دهنم خشک میشه اونقد میدوم!!
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۸ خانم والیوم
درمورد خانوم باربارا خصوصی میدم بهتره..
جلو درو همسایه خوبیت نداره عمومی بدم..
پاسخ:
بگو بگو ... بی صبرانه منتظرم!
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۶ خانم والیوم
وااااااااایییییی.. خخخخخخخخخخخخ..
توهم اینو تجربه کردی کلتو از شیشه ماشین درآری بیرون جیییییییییییییییییییییییییغ بکشی و آهنگ بخونی؟؟؟
لامصب یه فازی میده..
پاسخ:
آره خعععععلییییییییی حال میده ...
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۱ خانم والیوم
واااااااااااااااااااااای من نمیدونستم تو ورزشکاری.. آفرین دوشم..

منم اینقد دوس داشتم والیبالیست میشدم..مخصوصا الان که تب والیبال داغه..

من رو قله ی قاف باشم خودمو واسه بازیا میزسونم..
چقد قائمی لاغر شده نه؟؟

خدا بیامرزه برادر آقای طباطبایی رو.لیدر تورتون بودن؟
پاسخ:
آره خودشم پاسورم! خخخخ میدونستی پاسورا چه قدر آدمای بدبختین؟؟ همه ش تو زمین باید بدوئن مخصوصا تو گردش یک-پنج!!
فلفل نبین چه ریزه! 100 کیلوئه!!!!! اصلن بهش نمیاد اصلا! با این وصف احتمالا آرمین تشکریم 150 کیلویی میشه! شهرامم خیلی چاق شده تو بازی با آمریکاام همه ش گند میزد اما تو بازی فرانسه شده بود همون شهرام محمودی مهاجم!انصافا از همه خوش تیپ تر خود کوآچه! با بچه ها گارد میگیره و انگار تو زمینه!!خخخ
از مربی والیبالم پرسیدم چطور میتونم عضو تیم ملی شم؟؟ گفت توضیه میکنم نری ... اصلا ارزش نمیدن بهشون میگفت یه تیم هندبال پسر و بردن باغ بهشون شراب اینا دادن! میگف حتی فیلمشم دیدم! گفت توصیه میکنم درستو خوب بخونی! هیچی دیگه کلا قانع شدم! الآن میخوام درسمو خوب بخونم!!! خخخخ
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۴۷ خانم والیوم
اِ اِ اِ اِ پس مسافرت بودی که پست نذاشتی!!!

آفرین خوب کاری کردی خوش گذروندی..اینقد خوشم از این آدم میاد توی بدترین شرایط مث به هم خوردن سفر بازم به فکر خنده و تفریح و لذت از همون موقعیتن.. خوش بحال هم سفرات..

پ.ن: عکسای سفر نصفه نیمت کو؟؟؟ :|
پاسخ:
اون مسافرت که درس روز بعد کنکور به مدت سه روز بود گلی!خخخ
تو اینم مدت هم نت نداشتم ... بسوزه پدر بی نتی!
عکس زیاد ننداختم فقط سرمو از پنجره مینداختم بیرون و آهنگارو بلند بلند میخوندم!جون خودم خیلی کیف میده ... مخصوصا بعد دوران فلاکت بار کنکور!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی