حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

نگرانی من

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۲۹ ب.ظ

پریشب خواب دیدم تو یه عروسیم البته نمیدونم عروسی کی بود! خیلی خوش گذشت یکی والیبال بازی میکرد یکی میرقصید یکی داد میزد ... یکی از دوستامو دیدم یه دوستی داشتم اول دبیرستان که اگه اسمشو بگم خیلی میشناسنش اما نمیگم! دیدم با دوس پسرش ازدواج کرده و بارداره! اصلا باورم نمیشد! البته بعد اینکه فهمیدم با کسی دوسته کلا قطع رابطه کردیم!خخخ مث اینکه نامزدم بودش هی اس میداد فاطمه دلم برات خیلی تنگ شده چرا جواب نمیدی؟؟ منم حالم به هم میخورد! دست خودم نیس فقط نسبت به یه سری از آدما حس خوبی دارم و از بقیه حالم به هم میخوره! حالم به هم میخوره به معنای واقعی!حتی دلم نمیخواد اسمشونو بشنوم! بعضیا با دلیل بعضیا هم خیلی بی دلیل!!! 


همون شب تو خواب دیدم بابا داره میره تهران و من خیلی خیلی ناراحتم! طوری که انگار بابا داره میره بمیره!!! امروز واقعی باباو مامان رفتن قصر شیرین گور به گور شده! اه خدایا چی میشد ما اینجا یه درآمد درست حسابی داشته باشی هی بابا مجبور نشه بره اونجا ؟؟؟ من نگرانشم خیلی نگرانشم خدایا بابامو نگهش دار! 4 دقعه تو خواب دیدیم بابام مرده تو خواب داشتم سکته میزدم پاشدم فقط گریه کردم! 2 بارم دیدم مامانم مرده تو خواب سکته زدم کلا پانشدم!!! خدایا اینا چه کابوسایین من میبینم؟؟ خدایا نگیرشون ازم ... سخته! 


خدایا کی کتاب زندگی من بسته میشه؟! نمیخوام تو یه خونه متروکه ببندیش میخوام سبز سبز بسته شه! کمکم کن ...


+الآن آیور میگه چه دختر مامانی ای! هههه! من برا اینکه مادرو پدرم برام قابل احترام باشن ازشون تو ذهنم کسایی ساختم که بتونم دوسشون داشته باشم وقتی هم این کارو میکنم دوست داشتن خودش میاد بدون حد و حصر!


+میناام میگه ... اصلا نمیگم ریا میشه! خخخ


۹۳/۰۶/۱۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۱۷)

سلام
پاسخ :
کسانی که بدنبال شیطان می روند با لذت های مقطعی دنیوی شاد هستند و نیاز به ذکر ندارن  و نگرانی هایشان هم مال همان دنیا است که نه درکش را می کنن و نه پاسخی برایش دارن
و فکر میکنن بیشتر غرق شوند حالشان خوب می شود 
مثل معتاد که اول کم مصرف می کنه و بعدا هر چه زیاد ترش می کنه بدتر می شه

پاسخ:
یعنی نماز دنیویه؟!

من همونیم که وقتی سال دوم بودم و تو سال سوم با هم هم سرویسی بودیم !!!!

بیشتر توضیح بدم آیا؟!؟؟!؟!؟!؟

فاطمه تو ک نجوم دوس داشتی بعد الان چی شد فیزیک زدی؟!

پ قراره بری تهران ...الزهرا رتبه زیاد میخواد؟ فک می کردم کسایی که میرن الزهرا خیییییلی مذهبی اند و میری تو جمع یه عده بچه ی خوب!ولی یه چنتا عکس دیدم از الزهرای تهران که دختراش مثه بقیه دانشگاها بودن و تو یکی از عکسا چادری دیدم ...

انقد پسر گریزی ینی؟؟؟(که کیف می کنی پسر نداره ...)

{البته تکرار می کنم کار خوبی کردیااا جمله ی بالا شوخی بود!}

میگم این دوستت ک پلیمر امیرکبیر آورد رتبش چند شد؟ و اون یکی که معماری تبریز آورده چی؟

ادامه ی سوالات:  هه...

(از اون شکلکا نداری من نمیتونم استفاده کنم در بیان حرفم عاجز می مانم!! )

بعد من فقط کلاس دیفرانسیل و فیزیک رفتم دبیر هندسه گسسته ی مدرسه هم ک علیزادس ...بد نیست ولی زیادم خوب نیس...

تو هندسه گسسته رو کلاس رفتی؟ یا اگه از یه کتابی خوندی و راضی بودی چی بوده؟!

به نظرت لازمه کلاس برم؟آخه بعضیا میگن واسه این دو تا درس حتی اگه زیاد وقت بذاری اشتباهه!!!
شیمی رو هم که خودم میخونم...معلممون همون ملاس..

تو خودت چنتا کلاس رفتی؟

(فک کنم 2 ساعت طول بکشه جواب همه سوالارو اگه بتونی بدی :دی)

ببخشید دیگه فاطمه جون کلی سوال پرسیدم ولی چون پیش ریاضی دیگه ای رو نمیشناسم به تو پناه آوردم..

فعلا عزیزم.. :*

 

پاسخ:
سلام الناااااااااااااز خانووووووووووووم 
خوبی؟! چه خبر خوب درس میخونی؟
خب باید فیزیک بخونم و ارشد برم گرایشات که اختر فیزیک هم جزء شه! البته فعلا مطمئن نیستم نجوم برم یا نه! هندسه و گسسته هوش میخواد بعدش تمرین! ولی دیف با تمرین حله!هندسه و گسسته کلاس بری خوبه! شیمی کلاس رفتن کلا اشتباهه !

سلاااااااام فاطمه جون خوبی؟

حال کردی وبتو پیدا کردم ؟! هه... از رویا پرسیدم که یه شماره ای چیزی ازت بهم بده اونم که معلوم نیس کجاس پیداش نشد خودم پیدات کردم..

میخواستم یه چیزایی ازت بپرسم دیدم الزهرا قبول شدی همه چ یادم رفت...میری اونجا؟ الزهرا کودوم شهره دقیقا فاطمه؟

خوش به حالت ...

به نظر من بهترین کاری که میشد و انجام دادی...

دیگه فکر من موند پیش دانشگاه قشنگت دفعه بعد میام حرفامو بهت میزنم ...

ایشاا... همیشه موفق باشی فاطمه جون :)

پاسخ:
سلام علیکم! خوبی جونم؟؟ ببخشید من تو شوکم! میتونم بپرسم شما کی ای؟!؟! ببخشید واقعا حضور ذهن ندارم 
الزهرا تهرانه، خودشم فقط دختران! حال میکنی؟! از پسر خبری نیس خخخخ
تبریک می گم خیلی خیلی زیاد.منم معماری دانشگاه هنرتبریز
پاسخ:
ایول بهااااااار تبرییییییییییک
مبارکه‎:)‎
پاسخ:
مال شمام مبارکه!

چی قبول شدی فاطمه؟!

من پلیمر امیرکبیر

پاسخ:
فیزیک الزهرا
سلام
این خوابها و این آشفتگی های ذهن مال اینه که به خدا نزدیک شدی شیطان خوشش نمی آید و می خواهد بهمت بریزد
یکی دو ماه مداوم ذکر لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم بگو تا ذهنت پاک شود و بعد از اون کمش کن و روزی چند بار بگو تا خوب بشی
حتما امتحان کن
نتیجه اش را هم برایم بگو


پاسخ:
سلام
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟ از کجا میدونین؟؟
میگم و نتیجه رو هم اعلام میکنم!
احتمالا فکرکنی دارم شعارمی دم ولی سعی کن حتی اگه کسی رودوست نداری حداقل ازش بدت نیاد.من ازوقتی چشماموبازکردم ازاین آدم ها دوروبرم زیاد بوده که بعضیا شون خیلی بهم نزدیک هستن.اگه ازکسی بدت بیاد به خودت اجازه میدی درباره اش قضاوت کنی بعدش هم یه روز ‍‍‍‍‍‍‍پشیمون می شی.شعارنیست تجربه کردم که می گم.
منم سه بارخواب دیدم که بابام مرده یه بارم خواهرم توخواب دیده بودکه من مردم ولی فعلا که زنده ام.زیادبهش فکرنکن ان شاالله که خیره.
پاسخ:
بهار دست خودم نیس! بعضیا جدا حال به هم زنن! حرفاتو قبول دارم! فقط دو الی سه تا آدم هستن که همچین حسی بهششون دارم ....
ایشالله!
چه عجب ما یه دختری دیدیم که بیشتر مامانی بود تا بابایی! 
پاسخ:
من هردوتاشم! خخخخ
۱۵ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۳۸ خانم والیوم
اگه ست سوم هم شل نمیگرفتن بچه ها 3-0 برده بودیم..
پاسخ:
عب نداره ... حالا که بردیم!
۱۵ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۰۵ خانم والیوم
سلام عشقم عیدت مبارک..
پاسخ:
سلام علیکم ... عید شما هم مبارک!ایشالله میبریم میام برد ولیبالم تبریک میگم :)
میگن این خوابا تعبیرش عمر زیاده. ان شا الله که همین طوره.
من چی می گم؟؟؟ هان؟؟!!!
پاسخ:
مینا یه بار دیگه فوقش دوبار نه که 4 بار!!!
نمیدونم والله! خودت بگو :D
نفت و گاز دانشگاه صنعتی نفت تهران,اهواز,ابادان البته اگه خدا بخواد
پاسخ:
موفق باشی :)
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۲۶ خانم والیوم
نه بابا آدم حال بهم زن زیاد شده الان..

از دیدنشون ناراحت بشو ولی حرص نخور.. مریض میشی دیگه نی تونی تو زمین بدویی یک و پنج و اینا..

اما مربیتونم زاس گفته واقعا ب ورزش بانوان اهمیت داده نمیشه..
دنبالش بری خیلی به جایی نمیرسی مث آقابون..
پاسخ:
باحال بود خانوم جون! خخخخ کلی خندیدم!
مربیم کلا هم آقایون هم بانوانو میگفتش مثالم هم برا پسرا بود که! ولی برا خانوما محدودیت هست قبول میکنم مخصوصا تو والیبال که کلا پرش و دویدنه!قسمت 
رزمی هم سخته دو هم سخته کلا سخته !
انشالا خدا حفظشون کنه ;)

پاسخ:
ممنون ...
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۱۹ خانم والیوم
اخ آره بعضیا الکی کلا تفلونن تچسبن..

منم تو دبیرستان که بودم قطع رابطه میکردم البته نه قطع کامل سرد میشدم یاهاشون..


پاسخ:
یعنی این احساسی که از بعضیا حالت به هم میخوره مال سن منه ؟!
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۱۷ خانم والیوم
آخییییییییییییییییییییییییییییییی عجیجم.. 
ان شاالله خدا پدر مادرتو همیشه بالای سرت نگه داره..


پاسخ:
ممنون ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی