حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

گرون باش

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ق.ظ

یه حاجی بود میگف دخترم بی حجاب باش آرایش کن ناز کن و ...
اما برا مردی که همه چیشو احساس و قلبشو بنامه تو بزنه ..
دخترم تو بهای سنگینی داری برا داشتن تو باید خرج کرد ...
پسرای تو خیابون تو رو مفت نگا میکنن ..
نزار دخترم، نزار مفت شی
کسی قدر چیزای مفتو نمیدونه ...
گرون باش خیلـــــــــــــی گـــــــــــــــــــــرون

برگرفته از کلوب!:)

۹۳/۰۷/۲۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۱۸)

۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۸:۴۵ خانم والیوم
ما دخترا مانتو جلوباز و کوتاه با ساپورت میپوشیم شالو باز میکنیم با هرکی که میگه ف میریم فرحزاد و برمیگردیم. ولی نمیدونیم آخرش دودش تو چشم خودمون میره..

آخرش داریم جامعه رو برای خودمون و شوهرامون و دخترامون و خواهرامون نا امن میکنیم.
پاسخ:
بله دقیقا!
برگرد آقا کوفه جای آمدن نیست
مخروبه های شهر جای یاسمن نیست

اینجا زمانی عطر و بویی از علی داشت
جان خودم یک ذره بوی بوالحسن نیست

این ها تماما نامه هاشان کذب محض است
دیدم که اینجا یک نفر هم پشت من نیست

خوب است آدم در دیار خود بمیرد
برگرد آقا مکه ؛اینجا که وطن نیست

نگذار دلشوره وجودش را بگیرد
چون کوله بار خواهرت غیر از محن نیست

باشد بیا ؛ اهل و عیالت را نیاور
آقای من ولله کوفه جای زن نیست

من بیشتر فکر حضور دخترانم
چون در میان کوفه کم دست بزن نیست

این ها تماما با تو قصد جنگ دارند
با اصغرت هم جنگ اینها تن به تن نیست

اینجا حیا و غیرت و ایمان ندارند
می بینی آخر بر تنت هم پیرهن نیست

برگرد ؛ اینجا صحبت از قتل است و غارت
پایان کار خیمه ات جز سوختن نیست ..


*فرا رسیدن ماه محرم،ماه ماتم واندوه بر همگان
تسلیت باد....
التماس دعا..*

منتظر مطالب آتی شما هستیم:)
پاسخ:
الآن مطلبا درونی شدن! نمیشه نوشتشون ...
سلام
خیلی بزرگ شده ای 
موفق باشید
مواظب خودت باش
پاسخ:
سلام
ممنون
ممنون
بله! :)
اگه اینطوربود چرازمان مادربزرگ های ماسرطان سینه نبود.اوناهم ابروبرمی داشتن دیگه.دقیق نمی دونم منبع این مقاله چیه ولی به نظرمن بعضی ازاین مقاله هاکارآدم های افراطیه چون ازراه های عادی زیادنمی تونن جلوی زودبزرگ شدن نوجوون هاوطرزفکرغلطشون روبگیرن ای چیزهارو منتشرمی کنن.البته بازم بگم که این فقط نظرخودم بود.
پاسخ:
موافقم!

میدونم منظور مینا چی بود! میدونم هم که حرفم منطقی نیس! ولی کلن دوس دارم سعی کنم زیادی حرصشو نخورم، چون کلن زیادی حرص همه چیو میخورم! تازه شم آدم بخاد این جوری فکر و عمل کنه توو دنیایی که الان داریم توش زندگی می کنیم، باید قید همه چیو بزنه! اصن تو فک میکنی چن درصد غذاهایی که توو دانشگا میخوری سالمن؟ یا بهداشتین مثلن؟! یا چن درصد کنسروایی که آخر هفته میخوری از مواد غذایی سالم درس شدن؟! و...

اگه بخای به همه اینا فک کنی که همین ۱۸سالگی۶۰ساله میشی و بدرود!!

پاسخ:
:)
این چه حرفیه دخترم؟! برمیدارم بابا! میدونی به نظر من آدم نباید زیادی حرص این جور چیزا رو بزنه، نهایتن قراره ۶۰سال اینا با این جسم زندگی کنیم و بعدش میره زیرخاک! نباید حرصشو بخورم!
پاسخ:
خب این حرفی که مینا زد این بود که احتمال ابتلا رو افزایش میده! یعنی احتمال داره زودتر از 60 سالگیت دور از جونت مبتلا بشی یا اگه قبلا قرار بود مبتلا نشی الان احتمالش هست که مبتلا شی!!
ول کنید بابا! من که مطمئن نیستم! اگه تونستم میذارم وبم بیاین ببینین.
پاسخ:
ول نمیکنیم!حرف زدی باید پاسخگو باشی!!

سلام

بهاره جان اینکه آقایون سرطان سینه نمی گیرن یه باور اشتباهه! ینی اونام میگیرن ولی یه جورایی متفاوته. البته یادم نمیاد کجا خوندم

پاسخ:
یعنی تو ابروتو نمیخوای برداری بعد ازدواج؟!
مینا فکرنکنم درست باشه.اونوقت پسرایی که ابروبرمی دارن چه سرطانی میگیرن؟
پاسخ:
مینا خوندی دیگه؟!
چه فرقی داره؟! نه کلا.
میگن با هر تار مویی که می کنی یه لخته خون ایجاد میشه.
پاسخ:
یعنی برنداریم؟؟ 
عین مردا بشیم؟!؟!
نه همون پسرا رو منظورم بود! ینی دخدرا خودشونو به کسی می فروشن که پولدار باشه و اینا، بعد خواستم یه اشاره ایم به ابرو برداشتن پسرا کنم! بعد دوباره خوندم دیدم صد در صد اشتبا برداشت می کنی، اصلاحیه زدم!
ابرو برداشتن که کاملا عادیه، دخترای ما یه خروار آرایشم می کنن لاکای جیغم می زنن! من از پسرا تعجب می کنم که خیلی معمولین!
من یه مطلبی خوندم که ابرو برداشتن مکروهه. در ضمن احتمال ابتلا به سرطان سینه رو افزایش میده. وخ کنم می فرستم برات.
پاسخ:
آهان.
قبل ازدواجو منظورته؟!
فک کنم یه کم مبهم گفتم!
این ماشین و ابرو و اینا که گفتم منظورم پسرا بودن!
پاسخ:
ولی فک کنم درست گفتیا!
حرفا می زنی فاطمه! الان کدوم دختری خودشو ارزون می فروشه؟! الکی که نیس، پول ماشینش مهمه، پول گوشیش مهمه، پول لباسای مارکش مهمه، پول آرایشگاهی که ابروهاشو برداشته مهمه،...!
باز اگه به پول خودش می فروختن آدم نمی سوخت، به پول باباش می فروشن!!!
پاسخ:
مینا درباره ابرو برداشتن قبل ازدواج شنیدم که برکت معنوی رو کم میکنه!
دانشگاه شمارو نمیدونم اما تو دانشگاه ما همه ی همه ابروهاشونو برداشتن جز من! حتی چادریامون!! بعضی از چادریامون انقد نازک کردن که شک میکنم ازدواج کردن یانه!!
متوجه هستم.دلم پربودخواستم خالی کنم.
پاسخ:
آهان.عزیزم هر وقت دلت پر بود بیا هر چی میخوای بگو! خوشحال میشم :)
کاملا درسته وموافقم.امابه پسراهم بایدیاددادکه دردیزی بازه حیای گربه کجاست.حجاب واقعاچیزخوبیه ازته دلم هم قبولش دارم ولی یه چیزی هم هست که توجامعه ی ما همه ازاول گفتن(خواهرم حجابت)ولی کسی نگفت(برادرم نگاهت).همونقدرکه به دختراسرحجابشون هشدارداده میشه بایدبه پسراهم درباره ی نگاهشون هشداربدن.
پاسخ:
بله! ولی محتوای این نوشته یه چیز دیگه ست!
واقعا راس میگه :)
کو گوش شنوا جانم؟
پاسخ:
بله!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی