حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

من کنارتم

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۴ ب.ظ

اولین روزی که اومدم خوابگاه عمو بهم گفت:

فاطمه سعی کن مهربون باشی تا همه از بودنت احساس امنیت کنن ....

گفت تو اتاقتون امکان داره کسانی باشن که نماز نخونن و اصلا به دین و متعهد بودن اعتقادی نداشته باشن 

تو باید با اونا هم بسازی! و در این حسن سعی کن خودت بمونی ...

عمو سخته خودم بمونم و بسازم ... وقتی من دارم خاطرات راه قم رو واسه بچه ها تعریف میکنم و اونا میگن:" چه جو مسخره ای داشتینا!" 

دلم میخواست بگم ریحانه تو اگه از چیزی خوشت نیاد حق نداری اینطوری بگی ولی حیف ... حیف که دست و پام بسته ست ...

خدایا عاجزانه ازت میخوام اول خودم رو خوب کن بعدش بهم صبر بده بعدشم اخلاقم طوری باشه که کسی رو آزار ندم با حرفام،طوری باشه که اهل بیت و قرآن رو سرافراز کنم، با اخلاقم حقیقت رو بفهمونم .... 

دیروز یادم رفت تو اون نامه این حرفارو بنویسم اما تو و فرستاده هات همه جا هستین میدونم،حرفامو میشنوین میدونم ...

۹۳/۰۷/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی