حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

برنامه

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۱۳ ب.ظ

نسبت به کلمه ی برنامه آلرژی دارم ولی مجبورم میفهمی مجبورم ....(یاد اون عکس سعید معروف افتادم که ستشو زده بود زیر چونه شو کلاه سوییتشرتشو گذاشته بود رو سرش و یه اخم کوچولو هم کرده بود بالاش نوشته بود: خسته ام میفهمی خسته! هه)

اومدنم به خوابگاه زندگیمو خیلی خیلی تغییر داده!خیلی مستقلتر شدم.(طوری تربیت شدم که به شرایط سخت زود انس میگیرم.شاید هم مربوط به تربیت نباشه.به هر حال خدایا ممنونم.)

ویژگی های خوب بو بدم رو تشخیص میدم میتونم بدهارو تغییر بدم نسبت به ظرفیتم!ذهنم طوری شده که اغلب چیزایی رو که میبینم میتونم تحلیل کنم و نتیجش رو به ذهنم بسپارم و ازش استفاده کنم تو موقیتای مختلف.تصمیم گرفتم درباره مقام زن و برنامه هایی که باید انجام بده مطالعه کنم و بهشون عمل کنم.البته تا جایی که میتونم.تو دانشگاه درباره انتخاب عاقلانه زندگی عاشقانه همایش گذاشتن.همه شو میرم و کتاباشو میخونم !مطمئنم که دیگه دلیل اینو میدونین!!:دی اولین فایده شم بالا رفتن اطلاعاته! ایناییم که میگن من دوس ندارم شوهر کنم من دوس ندارم زن بگیرن،واسه خودشون میگن من که بااور نمیکنم!:دی (من در حال بالا اناختن ابرو)درباره فلسفه و روانشناسی،هم باید بدونم هم علاقه دارم بدونم.چون فلسفه زیر سوال بردن زندگیه و روانشناسی به شفاف کردن ذهنم درباره آدما خیلی کمک میکنه.ادبیاتمم باید خوب باشه اما هیچ رغبتی نسبت بهش ندارم.دارم علاقه م رو بهش تقویت میکنم.کاش خانوم رزاقی معلم ادبیات سال اول و سوم راهنماییم بودش.واقعا مستحق استاد بودن بود.در عرض یک ساعت و نیم هم از 10 نفر میپرسید هم از درسشو میداد، هم سوال حل میکردیم و از ادبیات هم لذت میبردیم.بگذریم از خصوصیاتش!! چه قدر یه معلم میتونه تاثیر گذار باشه ... تصمیم گرفتم تو کلاس شیمی و فیزیک هر سوالی که به ذهنم میاد رو تو نت سرچ کنم و قسمتای مفیدو تو جزوم بنویسم.آخه عمو گفت سعی کن واسه خودت سوال ایجاد کنی.هرچند من خودم رو شبیه یه علامت سوال بزرگ میبینم همیشه!!الآن هم از کتابخونه برگشتم،کتابخونه یخوابگاه.هنوز برگه دان دارن! یعنی من نمیتونم کتابایی رو که میخوام بخونم برم نگاه کنم ؟!

زبانم رو هم باید تقویت کنم.رفتم برا IELTS تو جهاد دانشگاهی ثبت نام کردم.بچه ها میگن بسی سخته و قراره تو کلاس احساس ذلت بکنم ولی من تلاشمو میکنم.برا تیم والیبال ثبت نام کردم.والیبال خیلی به روحیه م کمک میکنه.خیلی باهاش حال میکنم.البته والیبال رو کمی بالاتر از حد متوسط و آرامش روحی روانی و جسمی و افزایش قدرت حافظه م انجام میدم و علت ثبت نامم تو تیم صرفا مانی بودنشه!!آموزش هزینه میگیرن و من تا میتونم سعی میکنم هزینم رو کم کنم!گاهی به سرم میزنه برم کار کنم. اما وقتی میبینم هیچ هنر کاملی ندارم که باهاش بتونم کار کنم!! احساس بدبختی میکنم! :( میخواستم برم کاراته هم ثبت نام کنم برا این که حرف بابا زمین نیفته.البته راست هم میگه برا دفاع شخصی و این حرفا خوبه!همونطور که رانندگی رو برا اینکه حرف مامان زمین نخوره رفتم که البته اونم راس میگه!میگه اگه یه تاکسی خواست تورو ای خاک بر سری ببره بلد باشی برونی و فرار کنی و ایضا در موقعیتای مختلف بتونی ازش استفاده کنی و جون خودتو نجات بدی! یاد گرفتم ولی امیدوارم از خدا عاجزانه التماس میکنم که همچین موقعیتایی برام پیش نیاد چون خیلی میترسم :( تو کانون مهدویت و کانون گردشگری عضو شدم تا بتونم هم یه رزومه ی فرهنگی داشته باشم هم از سفراش و همایشاش و ... استفاده کنم!

اینه برنامه ی من! برای هرکاری دلیلی!


۹۳/۰۷/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۵)

مجرد، ترشیده و از این دست!
پاسخ:
آهان
فاطمههههههههههههه! چه خبره؟!
من تو هیچ جهنم دره ای ثبت نام نکردم! همین الانشم کلی از درسام عقبم!
امروز یه خانم مشاوری اومده بود می گفت اینایی که برای دانشجوها مشاوره ی قبل از ازدواج میذارن، من بهشون گفتم برا کارشناسیا سال 3 به بعد بذارین، برا پزشکیا هم اصلا نذارین! کلا ما عزب اوقلی بهمون میاد!

پاسخ:
واقعا چه مشاور بیخودی!
عزب اوقلی چیه مینا؟؟
آره خب! همین که به خودت اجازه میدی کارایی که دوس داری توو برنامت باشن خیلی خوبه و در نتیجه خوش میگذره! مثلن والیبال میزنی بد میگذره؟!!!!!
پاسخ:
نه ولی بازم دغدغه ی اینکه درسم موند هستش!!
تو وبلاگم نظر گذاشتی جوابتو تو وبم دادم .... کو پس آخه؟؟
پاسخ:
خب نوشتم که با جو خوابگاه چطور راه اومدم.

خوش به حالت دختر!

چقد خوش میگذره بهت!!

فاطمه بالا غیرتن وقت برا درس خوندن میمونه برات؟!!! اگه بمونه که واقعن خیــــــلی عالیه!

پاسخ:
خوش میگذره ؟! واقعا اینطوری فک میکنی؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی