حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

شی ء نورانی

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ب.ظ

عمو میگفت انگار که از یه شی ء نورانی میخوای که نور رو از خودش تابش نکنه!

وقتی ازش پرسیدم چرا خدا مارو آفریده؟! 

البته من از هرکی میپرسیدم هدف خلقت چیه سوالم رو با مقصد آفرینش اشتباه میگرفت!

فک کنم زینب بفهمه منظورم از این سوال چیه!



۹۳/۰۷/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۶)

خسته ام، می فهمی؟ خسته!
پاسخ:
تو خسته ای من گیر ندم؟؟
کنجکاوم،کنجکاو!میفهمی؟!
آفرین!



گیر نده چرا!
پاسخ:
چرا گیر ندم؟!
من کلاسای شنبه و یکشنبه رو بیخیال شدم،چهارشنبه عصر با قطار میرم.
پاسخ:
نه من یکشنبه برنامه نویسی دارم،نمیتونم!

سلام فاطمه

خوبی؟!

فاطمه کی میری تبریز؟

پاسخ:
سلام
مرسی
این هفته نه اون یکی هفته یکشنبه ساعت 4 کلاسم تموم میشه تا برسم ترمینال 2 ساعتی طول بکشه احتمالا!
تو چی؟

فاطمه من فرق هدف و مقصدو نمی فهمم، به نظرم مثال تو هم درس نیس.

میدونی فاطمه؟! انقد گفتن ثابت کنید۰=۰است(!) باور کن همچین چیزی رفته درونم جا کرده! چن وخ پیش با یکی حرف میزدم انقد بهش گفتم اینی که میگی بیس درستی برا اثبات فلان چیز نیس، برگش ازم پرسید ریاضی خوندی؟!!!

فاطمه مسئله مهم اینه که نمی فهمم چیا اصلن و تعریف میشن و چیا قضیه ن و باید اثبات شن!

همین فردام که ربع ترم ریاضی دارم، بزرگترین مشکلم همینه!!

دعا کن برام فاطمه!

پاسخ:
چیش درست نیس؟
خب بعضی چیزا هستن که تعری شدن!! مثلا دو،دوئه!دیگه ثابت کردن نمیخواد! یا 0=0!!
دعا میکنم :)

بــــــــله!

فاطمه هدف و مقصد فرقشون خیلی کمه به نظر من

ولی همین هم هدف رو مشخص نمی کنه! فقط میگه بدیهیه!

پاسخ:
فرقشون کمه؟! تو شرکت سایپارو در نظر بگیر؟یا یه کارخونه ی دیگه!اونا هدفشون اینه که پول دربیارن!یا مشهور شن! یا هر هدف دیگه ای!اما مقصد اینه که ماشینه مارو یه جایی بره!اینا یکین؟!
زینب مشکل ماهم احتمالا همینه! نباید دنبال نتیجه ی یک قضیه باشیم باید قبول کنیم که: 0=0 
یادته تو ریاضی خوندیم بعضی چیزا تعریف نمیشن؟! باید بعضی چیزارو به صورت قرار داد به صورت یه چیز بدیهی چه میدونم به یه صورتی قبول کرد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی