حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

اشک

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۴۴ ب.ظ

هنوزم مسئله ی گریه م حل نشده  .... و من همچنان در حسرت یه اشکم تا این دلم خالی شه!


دریافت

۹۳/۰۸/۱۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۳)

همیشه گفتم برای من مهم ترین قسمت عذاداری محرم سخنرانی هاشه
و دوست داشتنی ترین قسمتش روضه هاش
دعوتتون میکنم مسجد امیر 
روضه بعد منبر و روضه خلج
fares.ir
:|
التماس دعا

من بیشتر بخدا :(

Live like Ali a.s

Die like Husain a.s

فوق العاده س!

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی