حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

م ا د ر

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۳۱ ب.ظ

یه کلمه ی مقدس

یه کلمه ی آشنا

تفسیر عشق ...

انتهای انبساط 



هر وقت حتی اگه دردی داشته باشم نمیگم بهت ...

فکرِ به اینکه وقتی دردمو به تو میگم تمام وجودت رو درد میگیره آرومم میکنه ...



۹۳/۰۸/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۵)

:)
فکر کنم
من نتونستم
سکان کشتیم رو تو بحر کلمات شما نگه دارم
کشتیم غرق شد
:)
پاسخ:
:)
آها 
پس من بد متوجه شدم
فکر کردم
اون چهارتا تعریف آب رنگ
تعریف کلمه ی "مادر" است
ببخشید

در مورد انتهای عالم هیچوقت بهش نمی رسید
مگه اینکه یکی بشید
داستان شمع و پروانه است:
"این مدعیان در طلبش بی خبرانند***آن را که خبر شد خبری باز نیامد"
پاسخ:
نه من هم اونارو برای تعریف مادر نوشتم! انتهای انبساط یعنی عشق و مادر هم همون انتهای انبساطه! :)
نه منظور خود کلمه ی "انتها" بود
یعنی اینجا چه معنی می خواد بده در ترکیب با انبساط
چندتا برداشت رو میگم
مثلاً
بینهایت 
دست نیافتنی
بزرگ 
تمام و کمال
همه چیز
و ...
حالا منظور شما از این ترکیب؟
پاسخ:
آهان
خب بازم گفتمش ولی میگم! 
اگه یه مرزی رو برای جهان تصور کنید،برای رسیدن به اون مرز باید سرعت زیادی داشته باشین! اما همین که بهش رسیدین و ازش رد شدین به ارامش میرسین!اگه باز مشکلی داشتین بگین توضیح بدم! :D هرچند قدرت بیان من زیاد خوب نیس ...

خیلی خوب بود
انبساط رو میگم
دقیقاً همینطوره که می فرمایید 
سرعت باز شدن پنجره های جدید در ذهن انسان از سرعت انبساط جهان خیلی بیشتره
یادم نمیاد تو زندگی نامه کدوم یکی از بزرگان بود
ولی نوشته بود
هر موقع مطلب جدیدی می آموزد هزاران راه جدید به رویش باز می شود
دقیق ترش این بود 
هر موقع چراغی در ذهنش روشن می شود 
آن چراغ هزاران چراغ دیگر را نمایان می کند
انبساطش خوب بود
حالا منظور خود شما در مورد "انتهای" انبساط چیه؟

پاسخ:
توضیح دادم که ...
"انتهای انبساط"
خیلی شیکه
دوست دارم تفسیر خودتون رو راجع بهش بدونم
عمق نوشته بالاست اگه بتونید سکان کشتیتون رو نگه دارید
پاسخ:
جهان با یه سرعت خیلی زیاد در حال انبساطه!وقتی سرعت انبساط خودت بیشتر از سرعت انبساط جهان باشه(یعنی از لحاظ مادی رها شی) یعنی از مرز جهان رد شدی و سرعت واسه ت معنی نداره، عشق معنی پیدا میکنه اون موقع!
منظورت از اینکه سکان کشتی رو نگه دارم یعنی خوب مینویسم و این مدل نوشته م رو حفظ کنم؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی