حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

بعضی وقتا

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۵۶ ب.ظ

بعضی وقتا دلت خیلی بیخود واسه یه نفر تنگ میشه!

نمیدونم همه دخترا اینطوری ان یا من مریضم، وقتی میبینم یکی کمک لازم داره نمیتونم ازش دل بکنم ... 

نمیتونم تنهاش بذارم و بیخیال زندگی کنم!

حتی اگه اون شخص یه غریبه باشه 

دلم براش تنگ میشه اصن!


آسمانی شدنم می ارزد به گردی زمین ....

۹۳/۰۸/۲۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۵)

خوبه
بستگی به هدف نوشتن داره
که برای دل خودتونه
یا نه دنبال نوشتن منحصر بفرد و برای خواننده نوشتن هستید
که اگه هدفتون دومیه
باید هر موضوع رو تو یه پست جداگانه بنویسید
و نتیجه خودش رو بگیرید
یا اینکه
پراکنده و مرتبط بنویسید
که اولش خواننده ارتباط موضوع ها رو متوجه نشه
ولی وقتی به قسمت نتیجه گیری نوشتتون برسه
متوجه بشه چقدر دقیق و پیوسته نوشتین
:)

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۹ خانم والیوم
چرا تو اینقد شبیه منی؟

لایک برای تو..
پاسخ:
چه باحال که یکی شبیه منه ... :)
اخ نگو که گریم میگیره :(
دل آدم خیلی عجیبه
بعضی وقتها
بعضی گرفتگی ها توش به وجود میاد
که فقط بعضی آدم ها می تونن آرومش کنند

اگه می خوای آسمونی بشی باید بیخیالِ این گرد بی قرار بشی
پاسخ:
درست میگین ...
ازتون ممنونم ...
صادقانه منظورت کیه؟!
اون جمله ی قصارتم نفهمیدم!
میگم فاطمه، من هیچ تغییر خوبیم که نکرده باشم، حداقل جرئت گفتن حقیقت و سانسور نکردن خودم و جرئت پذیرفتن نقص ها و اشتباهاتمو پیدا کرده م. نگو نه که بعدش خفه شدی!
پاسخ:
سلااااام مینا خانوم! صادقانه منظورم تویی که انقدر بیماری دلم واسه ت میسوزه دلم واست خیلی تنگ میشه! :) :D :*
صادقانه ی صادقانه ترش و که گفتم مثلا وقتی یه بچه ای رو تو خیابون میبینم که منت میکشه فال بفروشه بی اختیار گریه م میگیره :(
حالا این تغییرت رو چرا اینجا اعلام کردی؟! یعنی من این خصوصیتو ندارم ؟!؟!
تو از اولش اینطوری بودی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی