حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

شریعتی

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۳۴ ب.ظ

در عجبم!
از مردمی که خود زیر شلاق ظلم وستم زندگی میکنند…!
اما برای حسینی که آزاده زندگی کرد میگریند…!
افسوس که به جای افکارش، زخمهای تنش را نشانمان دادند…!
و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند…


( دکتر علی شریعتی)

۹۳/۰۸/۲۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۸)

۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۷:۴۵ یک عدد بانو ...
آقای شریعتی یه سری عقاید قشنگ هم دارن.
گرچه این جملشون.. گویا بیشتر از امامان معصوم امام سجاد و باقر و... میفهمیدن.
چون تاکید بر گریه کردن برای اباعبدلله زیاد اومده و حرفی توش نیست.
مگه اینکه اینطور برداشت کنیم که منظور دکتر شریعتی این بوده که
گریه از اولویت های بعدیه.. به قولی اپل شعور حسینی.. یعنی اول بفهمیم دلیل و قصد امام حسین از اون قیام رو..بعد گریه کنیم.
که این حرف خوب و قابل تاملیه..
اما رد گریه،و رد مصیبت و عزاداری نه.. صحیح نیست.

پاسخ:
محمد جوادتندگویان هم میگه: "هرچه قدر میخوای واسه امام حسین گریه کن اما اول بفهم کی بود .... اون موقع ست که اشک معنی پیدا میکنه"
نمیدونم والله ... چرا تاکید شده به گریه برای امام حسین؟! بی شک برا اینکه روی شخصیت و اخلاق و رفتار ما تاثیر بذاره ... حتی خیلی از قسمت های عاشورا گفته نمیشه! برا اینکه میگن دیدن و شنیدن صحنه های جنگ و خشن سخاوت قلب میاره و لطافت روح رو از بین میبره ... 
وقتی به این جمله فکر میکنی تک تک سلولای بدنت تحت تاثیر قرار میگیرن ....
میدونی ما چه قدر درگیر روزمرگی ها هستیم؟!
بعد میریم میشینیم تو مجالس عزا و گریه میکنیم ... برا کی؟! برا کسی که عزتش رو پیدا کرده بود و رفت! ما عزت که هیچ خودمونم پیدا نمیکنیم!
نمیگم که از دست دادن بچه و عزیزات راحته ... اتفاقا برا کسایی که ایمان و عشق و عقل کاملتری دارن سخت تره ... چون اینا احساسشون بیشتره و عشقشون نسبت به عزیزاشونم بیشتره ... اما گریه ای که ما میکنیم به درد نمیخوره ... 
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۶ خانم والیوم
بعضی وقتا به این فکر میکنم بعضیا نباید هیچوقت می مردن..
بعضیا به اندازه ی قرن ها حرف داشتن برای گفتن..
یکی از اون آدما شریعتیه..نباید میمرد..
پاسخ:
مرگ هم برا خوباست هم بدا! خوبا که خیلی زجر میکشن ...
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۳ خانم والیوم
ااااااا...
دخترا دعوا نکنید زشته..

مبینا دوتا کلیک کنی عدم نمایش میشه چرا اینجوری میکنید شما دوتا؟؟؟؟
:|
پاسخ:
دعوا نمیکنیم ...
خودتی! منم می خوام بدون عمومی کردنش تایید کنم دیگه! ینی یه کاری کنم که علامت «1 نظر تایید نشده» از اونجا بره!
پاسخ:
آها
گاهی بعضی جمله ها سنگین تر از آن است که بشود باز نشر کرد

پاسخ:
وقتی خودت بفهمی باز نشرش هم میکنی 
جمله ها نوشته میشن که بازنشر شن 
اوا خاک تو سرم! نظر قبلی دو بار ارسال شد! یکیشو پاک کن.
بعد یه سوال: اگه من نظر خصوصیو تایید کنم، عمومی میشه؟ راستش جرئت ندارم تایید کنم، چون بعد از تایید، نظرا دیگه از دست من خارج میشن و نمی تونم حذف کنم یا تغییر بدم یا هرچی!
پاسخ:
ابله من خصوصی دادم یعنی خصوصی! میفهمی؟! واسه چی میخوای عمومیش کنی؟؟
عب نداره! خودم دکتر میشم آب تزریق می کنم به زانوت!
پاسخ:
ایشاااااالله :*
سخنرانی آقای رحیم پور ازغدی رو قبل از نمازجمعه ی این هفته ی تهران دیدی؟
عاشقشم ینی!
پاسخ:
نه متاسفانه! چه قدر بدبختم
اتاق تی وی پایینه! به خدا آب زانوم تموم شد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی