حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

نقش پدر!

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۵ ب.ظ

بازم من رفتم خونه عمو اینا و یه مفهومی رو یاد گرفتم!

عموم گفت:وقتی یکی ازت خواستگاری میکنه باید به دلت بشینه ...

پر علامت سوال میشم 

ادامه میده: باید ببینی این به دل نشستن هوسه یا عقلانی ه!

علامت سوالا دارن از ذهنم میرن 

از کجا بفهمیم عقلانی ه یا هوسه؟

عقلانی اینه که ببینی از روش زندگیش خوشت میاد،از فکارش،شخصیتش! 

الآن کاملا روشنم!


من اشتباهی میفهمم طرف افکارش خوبه،اشتباهی میفهمم شخصیت خوبی داره، اشتباهی متوجه خوب بودن روش زندگیش میشم!

برا همین اجازه میدم پدرم به جای من عاشق شن!   تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


۹۳/۰۹/۰۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۶)

۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۷:۳۶ یک عدد بانو ...
جالب...
اوهوم،درسته. 
البته تا حدودی...
یعنی اون تیکه ی آخر حرف مینا که بالا نظر داده هم تا حدودی درسته...
پاسخ:
چه میدونم والله!
من که تازگیا درست و نادرستو گم کردم
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۷ خانم والیوم
آفرین دست ترین کارو میکنی دوشم:)


پاسخ:
:)
فاطمه خیلی خوش حالم که نسبت به خونوادت همچین حسی داری.
می دونستم این حرفو می زنی! ولی موافق نیستم. اگه وخ شد بعد صحبت می کنیم راجبش.
پاسخ:
من ترجیح میدم حرف نزنیم! چون به نتیجه ای نمیرسیم!
کار عاقلانه ای می کنید
باور کنید
اعتماد کنید
پدرتون، پدر شماست!
پاسخ:
بله،باهاتون موافقم! همیشه وقتی گیر میکنم میرم پیشش درصورتی که همیشه باید باهاش مشورت کنم
۰۲ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۱ شرف الدین
شاید به همین خاطره که برای ازدواج دخترها اجازه پدر شرطه
پاسخ:
بله! دقیقا مطمئن نیستما ولی احتمالا به همین خاطره!
هیچ وقت و هرگز!
ایده آل من با پدرم یکی نیست. 
درسته بعضی چیزا خوب و بدش برای همه یکیه ولی چیزاییم هست که خوب و بدش در نظرگاه افراد مختلف متفاوته.
من با کسی که پدرم انتخاب کنه نمی تونم زندگی کنم.
نقش پدر فقط تایید کردن یا نکردن یا احیانا پیشنهاد کردنه و بس.
پاسخ:
برای ازدواج همون معیارهایی لازمه که در نظر همه خوبه یا بد!اونایی که تو میگی جزئیات زندگیه که اصولا باید تو زندگی حل بشه!
البته حتی اگه این حرف بالایی منم درست نباشه،این نظرمه که گفتم.ممنونم که توهم نظرتو گفتی!مینا من وقتی خیلی میترسم و تو یه پیچیدگی سردرگم میشم به پدرو مادرم پناه میبرم! تو این موردم از اون مورداست !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی