حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

عاقلانه فکر میکنیم،عاشقانه عمل میکنیم ...

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱ ق.ظ

عاغا من به یه نتیجه ای رسیدم!

وقتی من خودم معروف و منکر رو نمیشناسم چطور به خودم حق میدم امر به معروف کنم و نهی از منکر کنم؟!

ساده ترین حالتش اینه که وقتی من با مانتو بیرون میرم حق ندارم کسی رو به خاطر حجابش نصیحت کنم!حتی اگه سعی کنم حجابم کامل باشه

به طور کلی وقتی من از دینم حجاب بشناسم حق ندارم از بی حجابی حرص بخورم ... 

وقتی نشستم پشت کیبورد و با دیدن عکس یک آفریقایی ناراحت میشم یا حتی گریه م میگیره این دلسوزی به درد گورزیلا هم نمیخوره!

زندگی کردن برای خودت یعنی بی خودی مهربون باشی،دلت بسوزه .... بیخودی مهربون بودن یعنی فقط مهربون باشی و کاری برا بقیه انجام ندی!

تو پرانتز بگم این کمک کردن ها باید در حیطه ای که اسلام گفته شده باشه .... یعنی مجازیم کسایی که بهمون محرم اند رو کمک برسونیم ...

والله تازگیا یک چیزایی میبینم که نگم بهتره ...


خوش بین باش اما محتاط!

مهربون باش اما محتاط!

کمک کن اما محتاطانه!


۹۳/۱۰/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۲)

نمی خواهد با حجاب لو لو خور خوره بشین
همین که زینت هایتان مشخص نباشد کافی است
ما یا از این ور می افتیم و یا از اون ور
هر چند بهترین حالت اینه که زن توی خونه بشینه و بیرون نره
بخدا
این آیه قرآنه
من نمی گم


پاسخ:
همین دیگه!!! 
وقتی کسی حجاب داره فقط این نیس که لولو خورخوره بشه!!!! 
نه تنها خودتو میپوشونی باید دیگران رو هم برای خودت بپوشونی!بعضی لولوخورخوره ها هستن که میگن واااای چه پسر خوش تیپی!در صورتی که لولوخورخوره شدن!!
تو خونه موندن زن این نیس که سواد نداشته باشه،دل و جرئت مبارزه نداشته باشه، کمتر بیرون بره بهتره! تو کارای تحقیقاتی دستی داشته باشه خوبه! چون خانوما ظریفن!
ما از ظریف بودن زن فقط تنش رو میبینیم! دستاش رو میبینیم! در صورتی که افکارش نقطه نظرش دیدگاهش هم ظریف و با دقته! شما ببینین یک مرد هیچ وقت نمیتونه جواهرات و نوع لباس اکرم خانوم رو تشخیص بده اما یک خانوم به راحتی میتونه توضیح بده اینارو! برا همینه میگن خانوما تو کارای تحقیقاتی خیلی ظریف و با دقت و عمیق عمل میکنن!
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۰ احسان احسانی
همش که شد محتاط
پاسخ:
محتاط نباشی نابود میشی ... دست این آدمای گرگ صفت!حالا میل خودته میتونی محتاط نباشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی