حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

غیرت

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۴۵ ب.ظ

ریحانه میگه :بابام نمیذارن برم خونه خاله م اینا چون پسر خاله م فلان جور ه

میگه: بابام بهم میگه هر لباسی میخوای بپوشی بپوش،آرایشم میخوای بکنی بکن،فقط کوتاه نپوش!


بابای من تا حالا نشده این تذکرارو به من بده یا اینکه سرم غیرتی شه .... کلا اساس کار بابای من اینه که :"خودش باید تصمیم بگیره و خوب و بد رو بشناسه" تو این 19 سال شاید یکی دوباره بهم تذکر داده باشه .... ولی من هر چی میپوشم نظرشو میپرسم! فک میکنم این یعنی ارزش دادن به یه انسان ارزش دادن به یه مرد ارزش دادن به یک "پدر" ه.ولی حالا نمیدونم با شوهرمم اینطوری رفتار کنم یا نه! احتمالا آره


کلا من حس غیرت مردارو دوس دارم !فک میکردم همه دخترا این حس رو دوس داشته باشن که اینطور نیس

۹۳/۱۱/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۲)

همین جمله آخرت که فک می کردی همه دخترا این طوری باشن ولی نیستن.
می دونم من کاری به کلمه تذکر تو نداشتم کلا گفتم.
درس فک می کنی چون گاهی گیرا بیخودن. نمی دونم شایدم دخترا متوجه چیزی نمیشن که مردا میشن. من یه نکته ی دگ ای رم نظاره گر بودم، هرچی مرده خودش لاشی تر، گیرش بیشتر.
پاسخ:
من چی گفتم که تو گفتی درس فک میکنی چون بعضی گیرا بیخودن؟!
این جمله دومت دقیقا جمله ای ه که بابام خیلی میگه
این جمله سومتو منم اون طور که یادم میاد همین بوده ولی فک میکنم خانمی که مراعات نکنه و مرده غیرت داشته باشه میشه تذکر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی