حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

فواید امواج

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰ ق.ظ

عاغا من امروز هم بابامو هم مامانمو هم فائزه رو هم جد و آبادمو از طریق امواج دیدم

خدا پدر کسی که فهمید از طریق امواج میشه همو دید بیامرزه. .. والله :))

۹۳/۱۲/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۸)

استاد ینی الان دارین به من تیکه میندازین؟!!!

والا من توو همینی که دوسش داشتم(!)موندم!! وای به حالم بود اگه میرفتم سمت چیزی که دوسشم نداشتم!

پاسخ:
زینب فک کنم  ایشون فک میکردن منم نانو میخونم!!
سلام
چقدر گفتم الکترونیک و مخابرات خوبه اونوقت رفتیم شیمی و نانومیخونین
پاسخ:
استاد من رشته م فیزیکه دقیقا تو این کارم
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۹ محمد محمدیان
خیلی خوبه که بخاطر این امواج اقوامتو دیدی
پس ما هم از مخترع و کاشف امواج تشکر میکنیم
پاسخ:
اصلا ما فیزیکیا اینیم دیگه :))
لپ تاپم که آدم حساب نمیشه:/
پاسخ:
فائزه یاهو نداره :|
راستی "آبا" یا "آباد"؟؟
پاسخ:
خخخخخ
آبائه ما واسه قافیه ش یه د به آخرش چسبوندیم
با تشکر از دانشمندان مخابراتی :)
پاسخ:
و دانشمندان فیزیک :)
بعد چن ماه تازه به ذهنت رسیده این؟://////
پاسخ:
 بعد چن ماه من تازه گوشی خریدم :|
خدا رحمتش کنه واقعن!
پاسخ:
میفهمیا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی