حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

خوشحالم

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۱ ب.ظ

من آدم خوشبختی هستم که کسی که تازه مسلمون شده هر ماه یه بار بهم زنگ میزنه و احوالمو میپرسه ... هر سری میره مشهد زنگ میزنه و ... 

خدایا شکرت به خاطر مسلمون شدنش!

شکرت به خاطر استواری و پایداری ش!

حس میکنم یکی مثل بلال حبشی ه!!

خدایا شکرت

حفظش کن ... هر جا هست و هر کاری میکنه ...


۹۳/۱۲/۱۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۴)

چه خوبه، حسِ واقعی رو، از یه خوبِ واقعی، درک کنی!
:) 
نه خب اصولا چیزی یادم نمیاد:)))
مسایلو با هم قاطی نکن اون فرق می کنه!:))
پاسخ:
باشه پس تعریف میکنم
یادت باشه یه چیز دیگه رم تعریف کنم
هیچم فرق نمیکنه!!
چه جالب. چه خوب. چه طور آشنا شدید اونوقت؟
پاسخ:
دائی مامانمه :)
بعد تو نباید تا حالا برا من تعریف می کردی؟؟؟ ://
اگه من دگ چیزب بت گفتم:/ بیا تف کن تو روم:/
پاسخ:
تعریف کردم بابا ... همون دائی که پسرش مریضه و تو باکو زندگی میکنن و ... یادت نمیاد؟!
بعدشم تو 100 تا رمزی مینویسی رمز ددوتاشو  میدی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی