حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

معذرت میخوام

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۴ ب.ظ

خدایا ببخشید که انقد مامانم و با بابام نگران میکنم

دیروز بابام زنگ زد به مدت نیم ساااعت فقط حرف زد و نصیحتم کرد و داستانای جنایی تعریف کرد! بعدشم گف حتما حتما قسمت حوادث روزنامه هارو بخون!


اینم از سردردم!!

مطمئنا الآن مامانم هی به خودش میگه پاشم برم تهران پیش این دختره 

ای خدااا آخه چرا من انقد آدم ضعیفی هستم؟؟

۹۳/۱۲/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۵)

سلام علیکم

خودتان را به خدا بسپارید و حواستان را زیاد جمع کنید! ریسک نکنید!


آدرس سایت حقیر به elahinegahi.ir تغییر کرد.
:)
چقدر دوست داشتنیست صدای نگرانی که دلتنگت است!


حادثه و اتفاق آدم ضعیف و قوی نمیشناسه
هممون ضعیفیم
باید به اون یه نفر که قویه تکیه کنیم
و الا باد می بَرَتِمون
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۱ محمد محمدیان
چون دوستت دارند نگرانتند

به حرفهاشون احترام بزار
ترس هاشونو جدی بگیر


پاسخ:
من خودم ابراز پشیمونی کردم خب !
سلام
    وبت عالی بود خلاصه تمام مسائل زندگی / امیدوارم تو زندگی خودتم موفق باشی
پاسخ:
ممنونم :)
حق دارن دگ احمق:/
فک کنم یه بار گفتم من جای داداشت بودم چیکار می کردم؟ اگه جای ننه باباتم بودم باز همون کارو می کردم:/
پاسخ:
مینا خیلی دیوونه ای!
:)))
عاشقتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی