حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

گواهی نامه

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۳ ب.ظ

بر عکس بودنم برای بار صدم اثبات شد! :|

آئین نامه رو دومین بار قبول شدم اما شهری رو بار اول! :|

تو آئین نامه که هر سری از 20 نفر دو الی سه نفر قبول میشدن و کلی پیشکسوت داشتیم اما تو شهری این دفعه از 30 نفر یازده نفر قبول شدن ! یه دختری بود برا بار هشتم بود که شهری میداد!!یه پسریم بود از تابستون در تلاش ه! نمیدونم آئین نامه شو گند زده یا شهری شو!

۹۳/۱۲/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۶)

با خواندن نوشته تون خاطرات درباره گرفتن گواهی نامه برام زنده شد
پاسخ:
آهان 
خاطرات زنده شدن ... 
!:(
پاسخ:
متوجه نشدم !
خسته نباشی قهرمان:/
چه عجب:/
تو کلا قیافت استرسو نشون نمیده. ربطی نداره داشته باشی یا نه.
پاسخ:
منم به خاطر همین گفتم که این ویژگیمو دوس دارم :))
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۰۶:۳۲ محمد محمدیان
مبارکت باشه
پاسخ:
ممنون
به به، خیلی هم عااالی.
من آیین نامه م رو همون بار اول امتحان دادم و قبول شدم. شهری رو اما چندسال بعد رفتم امتحان دادم :/
بار اول هم افسر آزمون گیرنده یه خانوم بود. قاطی داشت. روز هم بارونی بود.
به هرحال بعد اون رد شدن و گرون اومدن برام، بالاخره قبول شدم. بعد سالها. حالا خیالم راحته که به خاطر بی گواهینامه بودن بی ماشین نمیمونم. اما به خاطر بی ماشین بودن یا بی حوصلگی، شاید :))
پاسخ:
افسر بعد اینکه ازم امتحان گرفت و تموم شد گف خانم فلانی شما اصلا استرس نداشتیا:)) بعدشم خندید ... خوشم میاد که این ویژگی رو دارم !!  :))

مبارکه فاطمه جونم!

😉

پاسخ:
مرسیییییی :)
بعد 6 ماه!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی