حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

شاهین نجفی

سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۳۱ ب.ظ

من واقعا میخوام طرفدار رپر ها شم! رپر هایی که واقعا رپ  رو به جا میارن . رپ برا اعتراضه و رپر واقعی اعتراض میکنه. شاهین نجفی و یاس جز حرف حق چیز دیگه ای نمیگن 

یاس یکم مودب تر از شاهین نجفی ه فقط! مثلا یکی از تشبیهای نجفی اینه که میگه : زندگی آلت بزرگ شده ست و حقم داره! ببخشید یکم بی ادبی ه و در نظر مامانم بی حیایی که این حرفو بزنم اما یه چیز عادی ه! جز زندگی ه! به نظرم گفتنشون  نشونه بی حیایی نیس.

۹۴/۰۱/۱۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۴)

این نکته ای هس که مینا باید بدونه. که تو هنوزم طرفدارش نیستی بلکه از بیان اعتراضش و جرئتش صرفا خوشت اومده.
تو بی بی سی و صدای آمریکا یه زمونی همش ازش مصاحبه میکردنو به عنوان یه آزادی خواه و یه حق جوی واقعی ازش یاد میکردن و قهرمان معرفیش میکردن.
برای من جز منفور ترین شخصیت هاس . به خاطر اشعارش به خاطر تیپش با اون گیس های بلندش.
ایشالا با همون کسایی محشور بشه که ازش حمایت کردن.
پاسخ:
کلا من هر چی بگم چه خوب چه بد مینا تلاش میکنه یه چیز مخالف من بگه!!
آره یادمه ... درباره خودش واقعا نمیدونم چه نظری دارم! شرک فقط شیطان پرستی یا صرفا بت پرستی نیس یکی خداش میشه پول یکی دیگه خداش میشه بچه ش! نجفیم شیطان پرست بود. در هر صورت عدم یگانه پرستی هم به خود آدم ضرر میزنه هم به آدمای اطرافش! مثلا شیطان پرستا آدم میکشن عمدا یا با روح و روان آدما بازی میکنن. پول پرستا تلاش میکنن پولشون بیشتر و بیشتر شه از هر راهی که بشه حلال حرام ... :)
تصمیم خودته که طرفدار چی بشی. اما همین یاس چقد از این که دینمون اسلامی هست که عربا بهمون دادن متنفره. و همین شاهین نجفی اشعارش نه تنها همه چی رو با نماد های جنسی ( که نشون دهنده ی زمینه ی فکریشه! ) نشون میده بلکه به امام مون هم توهین کرده. که اتفاقا تو همین رپش متنی داشته که معنی نمیداده و وقتی از اخر به اول میخونی میبیننه که داره میگه :
سجده جز برای شیطان حرام!
و این رو چندین بار تو این رپش تکرار میکنه.
همین رپر به اصطلاح منتقد اجتماعی توسط روحانی هایی که از دل و جون بهشون اعتقاد داریم منفور و مرتد شناخته شدن.
ایت الاه مکارم شیرازی  و خیلی خیلی های دیگه
البته اگه معتقد باشی این روحانی ها معرفتشون بیشتره تا من و تو.
هرچند نیاز به معرفت خیلی عمیقی هم نداره یه سرچ کوچیک تو اینترنت شناخت نسبتا کافی بهت میده که حداقل انقد ازشون طرفداری نکنی
حالا زندگی از چه لحاظ آلت بزرگ شده اس؟؟؟
پاسخ:
والله اون موقع یادم نبود سر چی انقد به هم ریخته بودم! خخخخخ
نه بابا یه حرفی زدم نه که بخوام طرفدار اون بشم طرفدار اینکه اعتراضشو بیان کرده ... طرفدار بیان اعتراض شدم!
نخیر ننوشتی تصمیم گرفتم:|
من گفتم برو رو مکتب رپ تحقیق کن. ببین اصن رپ ینی چی. حالا نخواستیم نرو:|
آفرین، دقیقا منظور منو متوجه نشدی! :/ گفتم "حرف" خیلیا می زنن. ینی دنبال کسی بگرد که عمل کنه.
اینم بگم، رپرا خیلی طرفدار دارن. اگه قرار بود رپ خوندن، حرف حق زدن و گوش دادن بهشون کاری از پیش ببره الان ما این جا نبودیم.
پاسخ:
نوشتم "میخوام" ! میخوام و تصمیم گرفتم یکی نیستن؟؟ له
اتفاقا درباره رپ خوندم که میگم رپر هایی که رپ رو به جا بیارن!
به جایی نمیرسه اما حداقل دلم خنک میشه و راحت میتونم حرفمو بزنم و بازتابشو بشنوم ... بهم آرامش میده
عجب! عمه ی من بود پیارسال اون حرفا رو درمورد این آقا می زد و مخالفش بود!
توصیه می کنم بری درمورد "مکتب" رپ تحقیق کنی و بعد طرف دارش بشی؛ نه این که از رپ فقط "آهنگ و ترانه" هاشو بشناسی!
"حرف" حق رو خیلیا می زنن! تو می تونی طرفدار همه ی آدما بشی، چون هرکدوم گاهی "حرف" حق می زنن!
پاسخ:
نوشتم "تصمیم گرفتم" !

رپ یعنی اعتراض و من این اعتراضو دوس دارم نه ترانه شو! ننوشتم آهنگ و ترانه شو دوس دارم

همه حرفایی که از نجفی و یاس شنیدم حقه و به همین دلیل طرفدارشونم.  از بقیه "گگاهی" حرف حق میشنوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی