حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

هنوز عادت نکردم

جمعه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۳۴ ب.ظ

امروز صب رسیدم به این مکان لعنتی ... نه نه ببخشید مقدس یا همون خوابگاه! بعله

من هنوز عادت نکردم به این مدل زندگی!

14 روز عید هم فقط به روز رفتن فک میکردم 😔

چه قد زود گذشت ... ویدئو چک میخوام 😠

۹۴/۰۱/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۶)

http://pjkerman.blogfa.com/post-484.aspx
http://pjkerman.blogfa.com/post-329.aspx
سلام
میفهمم چی میگید .
من خودم وقتی سرباز بودم این اتفاق برام افتاده .
ولی تجربه به من گفت از الان لذت ببر چون امروز تکرار نمیشه و فردا روز دیگری ست .
ان شاءالله بهتون خوش بگذره و زودی تموم میشه
پاسخ:
سلام 
ممنون

سلاااام

فاطمه منم خیــــلی دلم برات تنگ شده،چن روز پیش داشتم به بحثای فلسفیمون(!)فک می کردم، دیدم چقد جای یکی مث تو توو زندگیم خالیه!

فاطمه آخر همین هفته ایشالا با بی تی میریم نمایشگاه بیا المللی مسابقات ربو کاپ ایران اپن(!!)، میای تو هم؟؟!!!

اینستام غیر فعاله

الان یه اس میدم بهت‎;)‎


پاسخ:
مرسیییییی عزیییییییززززززمممممم 
اتفاقا منم دقیقا به اینکه کاش با تو و بی تی تو یه کلاس بودم فک میکنم. اینکه کاش تو زندگی م باشین همیشه. :)
آره میام زمان و مکانشو اس کن.
باااعشه

سلام

سال نو مبارک‎;)‎

منم همین صب وارد "این یکی مکان مقدس!" شدم!

پاسخ:
سلام زینب خانوووم سال نوی شمام مبارک.هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز!:))
 چه قد دلم واسه ت تنگ شده 
دلم میخواد ببینمت. وقت داری با هم بریم یه جای تفریحی؟
راستی زینب شماره تو اس کن واسه م. شماره هام پاک شدن.
اینستا داری؟
ویدیوچک... لوووووووول... باشه حتما! =))
برا منم خیلی زود گذشت. با این تفاوت که نه تنها از اول تعطیلات یه لحظه هم به فردا فک نکردم، بلکه هنوزم فک نمی کنم!
پاسخ:
این ویژگی خیلی خوبه 
ولی تو این مورد واقعا نمیتونم اجراش کنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی