حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

زیبا ترین من دوستت دارم

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۰۰ ب.ظ

یادم می آید عهدم با تو را

یادم می آید عشقم به تو را

یادم می آید لذت طاعتت را

یادم می آید رحمتت را،ععفوت را، عزت بخشیدنت را، قدرت دادنت را

تو غایت تمام تلاش هایمی 

تو معنا بخش زندگی منی

تو فلسفه ی وجود منی

بهترین! ببخش اگر جز تو کسی افکارم را میگیرد 

میگویند شبیه تو شدن درک کردنت را آسان میکند

ببخش که آنقدری رحمت اندک دارم که نگاه مهربان و با شوق تو را نمیفهمم

زیبا ترین من دوستت دارم 

۹۴/۰۲/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۲)

۱۲ خرداد ۹۴ ، ۰۶:۳۸ محمد محمدیان
افرین شاعر
پاسخ:
همچینم شعر نیس ولی ممنون 
خیلی قشنگ بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی