حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

دکتر انوشه

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ق.ظ

امروز به سواد من خیلی اضافه شد 

از وقتی اومدم تهران هر روز به سواد من داره افزوده میشه و من خیلی خوشحال از این موضوع 

امروز رفتم همایش دکتر انوشه. حرفایی میزد که متناسب حالم بود 

من از اون دسته آدما که اجبار نمیشینم هیچ وقت مطمئنم اگه بیکار باشم میرم سمت کارای خیلی خطرناک پس مجبورم و باید باید مشغول کنم خودمو 

خدایا سایه تو از سرمون کم نکن عاشقتم 

۹۴/۰۳/۰۹ موافقین ۲ مخالفین ۱
گلبرگ

نظرات  (۱)

۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۵ محمد محمدیان
افرین


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی