حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

صداقت

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ق.ظ

صداقت ینی هرچی زبون میگه دلت قبول داشته باشه ...

من تازگیا آدم صادقی شدم!

به این فکر میکردم که اگه بخوام جام رو با یکی از دخترای اطرافم عوض کنم کدوم رو انتخاب میکردم؟! و به این نتیجه رسیدم که هیچ کدوم ...

من به اون شخصیتی که اسلام از زن میسازه آرزو دارم که برسم 

یه زن قوی و با احساس ... یه زن با ظرافت های طینتش. .. یه زن که بدونه تو هر شرایطی باید کدوم رفتار رو داشته باشه ...دختری که وقتی دنیایی رو بدی دستش بهترشو بهت تحویل میده...  اون دختری که خدا میخواد من باشم رو دارم میبینم که الآن نا خودآگاه شده دختر ایده آل من!

تشنه ی رحمت و منطقتم. .. سیرابم کن ارحم الرحمین! 

۹۴/۰۳/۲۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۴)

راس میگی

حواسم نبود

من سوم تموم میشم

پیشاپیش خوش بگذره!

پاسخ:
چن تا از امتحانات موندن؟من دو تا!
ممنون به تو بیشتر :)

سلام فاطمه

خوبی؟

فاطمه امتحانات کی تموم میشه؟

کی میری تبریز ؟!!

پاسخ:
سلام 
زینب میتونستی تو تلگرامم بپرسیااا 😕
من نمیدونم چرا تو و فاطمه انقد با این شبکه های اجتماعی دشمنین 
31م تموم میشه و احتمالا همون روز میرم تو چی؟چطور؟
الحمدلله
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی