حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

استقامت

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ب.ظ

خدایا کمکم کن تو ماه رمضون 

من بدنم واقعا ضعیف شده،اصلا وقتی میرم جای گرم سست میشم همین طوری شم چن روزه دارم از سر درد میمیرم شباام که خوابم نمیبره میلمم نمیکشه غذا بخورم 

خدایا من واسه استقامت روزه میگیرم برا قوی شدن ایمانم 

انقد جنازه میشم که تو هیچ جمع و مجلس مفید نمیتونم شرکت کنم ماه رمضون 

کمکم کن 


بازم تو خواب دیدم میخواد مامانمو بزنه ... رفتم وایستادم جلو مامانم میخواست منو محکم بزنه نمیدونم چرا خودشو کنترل کرد یه ضربه آروم زد ولی از شدت عصبانیت رنگ خون شده بود!این چندمین بار من این خوابو میبینم؟؟؟؟10 بار،نه شایدم 12 مین باره!شمارش از دستم رفته ... 

۹۴/۰۳/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۲)

کی میخواست تو خواب مامانتو بزنه؟؟؟!!!
پاسخ:
ولش کن!! اگه بگم آبروش میره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی