حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

مسئولم

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ق.ظ

منی که تو این شرایط با این امنیت زندگی میکنم مسئول تامین امنیت اون پسریم که پدر و مادرش معتادن! مسئول بچه هایی هستم که به این حس امنیت نیاز دارن ...

من مسئول در قبال نعماتم. .. مسئول تامین نعمت داده شده به من برای بقیه! خدایا چطور قراره مسئولیت این همه نعمت رو به جا بیارم .... خدایا منو ببخش که در برابر حکمت هات تا این حد بیخیال بودم ...

خدایا منو ببخش که در برابر حکمت هات تا این حد بیخیالم ...

کم رسیدم از خودم به حس تو!

۹۴/۰۴/۱۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۱)

۱۴ تیر ۹۴ ، ۲۱:۴۱ محمد محمدیان
الهی روز به روز بیشتر به خدا میرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی