حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

سگ ها

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۰ ق.ظ

نمیدونم چشون شده ... تقریبا 40 دیقه پیش دقیقا پان پنجره اتاق منو خواهرم نزدیک 10 تا سگ داشتن سرو صدا میکردن ... پاشدم نگاه کردم همه سگا افتاده بودن رو جون یه سگ و میزدنش بدجووور. .. واقعا وحشت کردم .... خیلی ترسناک بود ... داره اشکم درمیاد!!!! 

شبم یه داستان خوندم که دو تا دختر با هم دوس بودن یکی از دخترا اون یکیو میبره خونه ش بعد چن تا پسر میاره که ... لعنت به این دنیای کثیف و احمقانه ... لعنت به تو شیطون ... لعنت!

خدایا با تو بودن یه قدرت عجیبی به آدم میده ... یه شجاعت خاص که باعث میشه از عالم و آدم نترسی ... این حس و به هر کسی نمیدی ... فقط اونی که بفهمه هستی بخش تک تک لحظه هاش تویی میفهمه این حسو ... اینکه تویی که هر لحظه انسانو از صفر به یک میرسونی. .. از عدم به هستی ... 

۹۴/۰۵/۰۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۲)

فاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااطمههههههههههههههههههههههههههههههههه
وبلاگتو گم کرده بووووودمممممم!!!!
 وای خدا هیجان زده شدم!
رتبه ام امسال : ....؟؟؟؟
هاهاااهااااا ! فک کردی حدس نزده میگم؟
فاطمه دلم برات تنگ شده دختر! تو کجاااایی؟؟؟؟
من خیلی وقته تو وبلاگ جدیدی دارم فعالیت میکنم ولی وبلاگ تو رو بین لیست پیوند هام تو وبلاگ قبلیم اصلا پیدا نکردم! یعنی ننوشته بودمت؟؟؟؟ چطور امکان داره؟ مگه من چن تا دوس دارم؟
احساس طفیلی را دارم که مادر و پدرش رو پیدا کرده !
چون چن وقت که وبلاگ جدیدمو مینوشتم تو جهان اینترنت غریب بودم.
مینارم همین چن لحظه پیش رفتم وبلاگش و نظر گذاشتم. اونم دیگه نمینویسه. یهو به ذهنم جرقه زد که ایول از پیوند های مینا میتونم تو رو پیدا کنم!
خوب درساتو میخونی ؟؟؟ تهران چطوره؟؟؟ خوش میگذره اونور آب؟؟؟!
باید همه ی پستاتو بخونم و از دلتنگیم کم شه.
ولی باید هم دیگه رو ببینیما.
راستی من موهای بین دوتا ابروهامو برداشتم
آقا انقد خوشجل شدم که!
عینهو هولو! خخخخخ
حالا که خوشجل شدم دیگه حتما باید دعوتم کنی باهم باشیم من و تو و مینا!
البته منم باید دعوتتون کنما! ولی مال من تا بعد 15 شهریور میکشه یحتمل! چون میخوام نتایج آخری رو هم بدن راحت عین سه تا آدم عاقل و بالغ و دانشجو میتینگ بزاریم....
نمی تونم برم وبلاگم. مثل اینکه وبلاگم نابود شده زبون شیطون لال. ولی رفتم توش حتما میلینکمت!
قربانت رویا خوشگله...خخخخ



۰۶ مرداد ۹۴ ، ۰۴:۳۷ فرشاد اشتری
؟! O_o
پاسخ:
!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی