حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

من اصلا وجود دارم؟

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ق.ظ

وقتی یه نفر انقد بزرگ میشه که میره و مثل شیر جلوی دشمن وایمیسته و مقاومت میکنه ... اون موقع ست که استعداد درونی خودشو در معرض نور قرار داده

یه زمانی میبینی جهانی داری که بزرگی شو با اعداد نمیتونی حتی به زبون بیاری اما مغز یه آدم که ابعادش در حد سانتی متره همه ی اینارو کشف میکنه و تحلیل میکنه .... این آدم دونه ی استعدادش رو توی خاک کاشته ... 

این وسط که من فقط استعداد انسانیت رو دارم و گذاشتمش توی کمد چی میگم؟؟ من واقعا وجود دارم؟؟؟ اصلا من یه قدم از نقشه ی انسانی خدا رو رفتم؟؟  منی که سر یه درس همه چی رو به هم میریزم یا تو یه بیماری اعلام عزای عمومی میدم . منی که از ترس مرگ جرئت حرف زدن پیدا نمیکنم ... منی که انقد ضعیفم که قدرت اینو ندارن توی قنوت نمازم بعد اینکه از خدا میخوام منو به مرحله مخلص بودن برسونه، بگم خدایا همه سختیاشو تحمل میکنما فقط رضا برضائک. .. من چه آدم ضعیفیم در برابر این استعداد بی نهایتی که میتونه منو به ازل پیوند بده .... 

۹۴/۱۰/۰۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی