حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

تابع رشد

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ق.ظ

تابع رشد مثل لگارستم میمونه اوایلش شیب کندی داره اما رفته رفته این شیب تند تر و تنر تر میشه. من حس میکنم الآن تو نقطه عطفم. تو این نقطه یه سری چیزا واست اهمیت بیشتری پیدا میکنن و یه سری چیزا کمرنگ میشن تو ذهنت تو دلت تو زندگیت. من عاشق تقطه عطفم. پست قبلم نشون میده که این تغییر ناگهانی م که انقد نسبت به بعضی چیزا دارم جبهه میگیرم نه تنها منفی نیس بلکه مثبت هم هس. من عاشق این نقطه عطفم که دغدغه ی اطرافیانم طوری درگیرم میکنه که آخرش یه راه چاره ااسه مشکلشون پیدا کنم به جای نشستن و غصه خوردن و دعا کردن! من عاشق نقطه عطفم. نقطه عطف جایی ه که مطئن میشی بزرگ شدی. جایی ه که میفهمی اگه یه کاری رو عمیقا درک نکرده انجام بدی اون کار آخر عاقبت نداره. 

اینم تحلیل تابع رشد. باباخره مکانیک تحلیلی رو میخونم که این چیزا رو بفهمیم! من این نقطه عطفم رو مدیون فیزیکم. مدیون این علم دقیق!

۹۴/۱۱/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۱)

لذت بردم کلا. همین
دنبالت میکنم
پاسخ:
ممنون. منم از قبل دنبالت میکنم ! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی