حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

حس خوبی ندارم

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ

بدترین خبر تو زندگیم خبرایی بودن که خبر از بد بودن وضع جامعه میدن. وقتی میری پیش خانم جعفری،مدیر دبیرستانت، و باهاش هم کلوم میشی و بهت میگه الآن بچه ها شبیه شما نیستن ... شماها مسئولیت پذیر بودین شما ها خودتون میخوندین نیاز به زور نداشتین شماا ها خیلی بچه های سالمی بودین اما الآن ... یه چیزایی میبینم که در طول این همه سال خدمتم ندیدم اون هم تو مدرسه تیزهوشان!!! من نگران میشم ... نگران همه چی! این خبر واسم جز بدترین خبراست! خدایا کمکم کن! دلم نمیخواد تو یه جامعه ی نه اونوری نه اینوری حتی نه وسطی بمونم ... دلم نمیخواد با آدمایی باشم که ارزششونو نمیدونن و نمیدونن از جون زندگی چی میخوان. بین آدمایی که نمیدونن نباید زندگی رو حدی بگیرن چون تهش ازش زنده بیرون نمیان ... کسایی که ارزش علم رو نمیفهمن! کسایی که به تلاش و کوشش میگن خرخونی! کسایی که به پویا بودن میگن خرخونی! کسایی که اصلا اعتقاد به حرکت ندارن. کسایی که صفات حیوانی رو زرنگی میدونن ... من میخوام جایی زندگی کنم راستی و مهر و انسانیت به مشامم برسه ... 

۹۴/۱۱/۲۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۴)

به هر حال نمیشه جایی پیدا کرد که همه چی سرجاش باشه. اما طبق قانون جذب هر چی رو میخوای بیشتر ببینی و بیشتر تجربه کنی , فرکانسی از همون رو به کاینات بفرست
پاسخ:
خب اگه مثل شما فکر کنیم قطعا جایی پیدا نخواهیم کرد که همه چی سر جاش باشه!! اما اگه هر کس به اندازه توان خودش نه بیشتر تلاش کنه به همین جامعه ای که اسمشو آرمانی گذاشتیم میرسیم 
سلام
خیلی ها هستن که حالشون از این شرایط بد میشه... اما اینکه میگید دلم میخواد همه چی سر جای خودش باشه دیگه دست ما نیست ... الان این عادی شده که هیچ چیز و هیچ کس سر جای خودش نباشه. الان دیگه به اون چیزی که دنبالش هستیم میگن فکر آرمانی ... من که دو تا بچه ی کوچیک دارم کاملا میفهمم شما از چی ناراحت و نگران هستید اما گاهی که توی یک روز کلی چیزای متناقض از سیستم اداری گرفته تا وضعیت اجتماع و مردم عادی و... میبینم به این نتیجه میرسم انقدر این جامعه بهم ریخته که فقط با ظهور درست میشه و لاغیر...
شاید اگه هر کسی به وظیفه خودش درست عمل میکرد الان وضعیت اینجوری نبود...
سلام
خداوند به موسی فرمود برو پست ترین مخلوق مرا بیاور
داستانش را در اینترنت بخوان
مواظب روحت باش یواش یواش عجب و خود پرست نشی

پاسخ:
خوشم نمیاد برداشت یه نفر از حرفم چیز دیگه ای باشه!
من انثد از بد بودن وضعیت حالم بده که این حرفارو زدم بد شما به من همچین حرفی میزنین؟!
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۶ دختری از تبار تسنیم
بعضی اوقات خسته میشم، از شرایط، از آدما...
اما یادم میفته، هنر اینه که بین بعضی از آدما باشی، اما مواظب خوبی هات باشی...
عوض شده جای ارزش و ضدارزش، اما؛
یاد شرایطی میفتم که پیامبر (ص) توش زندگی کردن و شدن بهترین مخلوق خدا...
پاسخ:
راستش این حرفا واسه من نون و آب نمیشه! من دنبال جامعه ای هستم که همه چی سر جاش باش. کسی که مدیره واقعا پست مدیر بودن بهش داده بشه کسی که مهندس عمرانه بره سر پیمانکاری نه کسی که سواد نوشتن الف رو نداره. کسی که باید حلال مشکل مسائل اجتماعی باشه واقعا تو این کار باشه. نه اینکه منی که دارم فیزیک میخونم از 1000 جهت درگیری قکری داشته باشم. کار من در حد خودم اینه که تحت هر شرایطی دنبال حق باشم و آدم درستی باشم اما جامعه رو چی کار کنم؟ اینکه بچه های من هم تو این جامعه قراره باشن نگرانم میکنه ... اینکه بچه های این نسل میخوان جامعه مارو بسازن منو نگران میکنه ... متوجهین؟ من دنبال این حرفای مغز پر کن نیستم که آدم باید خوب باشه ال باشه بل باشه ... دنبال راه حلم من!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی