حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

حس ناب خدایی ...

نترس،پرواز کن،آسمان بی انتهاست ... اما بترس از این بی انتهایی،بترس از رها شدن ...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۹ کتاب
  • ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ترم 4

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

دغدغه

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۱۸ ب.ظ

خیلی خوبه که بحث بچه های اتاق ما یا درباره سیاسته یا دین یا درس و بحث مون سر اینکه از الآن پاشیم با هزینه گزاف بریم یه کشور ازوپایی که مثلا پزشکی یا دندان بخونیم !!! خدایا شکرت خدایا شکرت. یکی از دوستام از الآن رقته آلمان دندان بخونه و من بدجور نگرانشم. قراره تنهایی تو یه خونه بمونه که هزینه خونه و ایناشم با باباشه. ینی امکان نداره شبانه بریزن تو خونه این و ... ؟؟؟ 😳😳😔😔😔😔

۹۴/۱۲/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
گلبرگ

نظرات  (۳)

فاطمه من میشناسم این دوستتو؟؟
پاسخ:
احتمالش صفره که درباره این یکی به تو و فاطمه چیزی گفته باشم 
اگه قرار باشه همیشه به جنبه های بد قضیه نگاه بشه که کلمه ی پیشرفت منقرض میشه
پاسخ:
شما احتیاط رو بدبینی تعریف میکنید؟ اگر صرفا به خاطر آرزو بود که همون اول همه باید از چند طبقه خودشونو پرت میکردن پایین که میخوایم پرواز کنیم!!! اینکه تنهایی یه دختر 20 ساله پاشه بره یه کشور غریب که از خطراتش آگاهی نداره بی احتیاطی ه! از روی نادونی تصمیمی گرفتنه !!
من خودمم آرزوم اینه تو بهترین دانشگاهای دنیا تحصیل کنم ولی گاماس گاماس و تدریجی. تلاش کردم از تبریز  سیدم تهران. الآنم نلاش میکنم و به هر جا دلم بخواد با خواست خدا میرسم مطمئنا. پانشدم با خرجی بابام سهو خودمو بندازم تو کشور غریب با اون همه سختی اس که وجود داره 
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۱۹ ارسطو عباسی
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی